Βασικά είδη διαφήμισης. Στοιχεία δημιουργικού διαφήμισης, το διαφημιστικό κείμενο: τηλεόραση, καταχώρηση, ραδιόφωνο, outdoor, internet

Ανδρονικίδης, Ανδρέας/ Δηλαβέρη, Θάλεια/ Δολούδη, Ισιδώρα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφημιστικό κείμενο;Advertising text;Advertising registration;Καταχώρηση διαφήμισης;Δημιουργικό διαφήμισης;Διαδημιστικό περιεχόμενο;Advertising content;Advertising main types;Βασικά είδη διαφήμισης;Advertising creativity
Issue Date: 28-Nov-2013
Abstract: Αντικείμενο της παρόντος πονήματος αποτελεί η ανάλυση των βασικών ειδών στα οποία μπορεί να διακριθεί μια διαφήμιση καθώς και τα στοιχεία του δημιουργικού μέρους της διαφήμισης.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2008 -- αα1091
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4938
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dilaveri_Taularidou.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4938
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.