M-commerce

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Μπάκας, Παναγιώτης


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Κινητές πληρωμές;Mobile trade;Mobile telecommunication;Κινητή τηλεφωνία;Κινητό εμπόριο;Mobile payments
Issue Date: 11-Jul-2013
Abstract: Στην παρούσα εργασία θα δοθεί μία επισκόπηση των χαρακτηριστικών του m-commerce και θα αναλυθεί, όσο αυτό είναι εφικτό, ο τρόπος με τον οποίο τα βασικά χαρακτηριστικά του m-commerce έχουν την δυνατότητα να επηρεάσουν τον βασικό προσανατολισμό του marketing,όσον αφορά στους πωλητές και αγοραστές των εν λόγω υπηρεσιών και κυρίως να αλλάξουν την όλη δυναμική της αγοράς. Επιπλέον θα αναφερθούν διάφοροι τρόποι με τους οποίους το m-commerce θα μπορούσε να επηρεάσει τη γενικότερη δυναμική του marketing και τους παράγοντες του.
In this thesis, a briefing of basic characteristics of m-commerce will be presented. In addition, a way that these characteristics can affect the main orientation of marketing, concerning customers and sellers will be analyzed. Last but not least, various ways in which m-commerce can affect the whole market and its rules will be mentioned by details.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2008--αα3510
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4936
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mpakas_Panagiotis.pdf607.7 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4936
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.