H πολιτική και η ηλεκτρονική διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Γκούνας, Αθανάσιος/ Αθηνάκης, Αθανάσιος/ Παπαπαναγιώτου, Θεοφάνης


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Πολιτική διαφήμιση;Διαδυκτιακή διαφήμιση;Διαδικτυακή καμπάνια κομμάτων;Διαφήμιση;Ίντερνετ;Πολιτικό μάρκετινγκ
Issue Date: 1-Dec-2013
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να αναδείξει-διερευνήσει τις μορφές διαδικτυακής διαφήμισης που συναντώνται στο χώρο της πολιτικής, από τους πολιτικούς φορείς. Ειδικότερα, στην έρευνα θα αναλυθούν οι διαδικτυακές διαφημίσεις που επέλεξαν τα ελληνικά κόμματα στις εκλογικές αναμετρήσεις, και ειδικότερα τα διαφημιστικά μηνύματα που θελαν να περάσουν. Επίσης να καταγραφούν οι τεχνικές διαδικτυακής διαφήμισης τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο κομμάτων. Επίσης, να μελετήσουμε τα αποτελέσματα και με βάση αυτά, να καταγράψουμε τους παράγοντες που χρειάζονται περαιτέρω βελτίωση, ώστε να βελτιωθεί η διαδικτυακή διαφήμιση των κομμάτων.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5257
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4927
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Athinakis_Papapanagiotou.pdf9.27 MBAdobe PDFView/Open
Athinakis_Papapanagiotou.pptx20.5 MBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4927
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.