Οι στάσεις και η πρόθεση υιοθέτησης ενεργειών Ηθικού Καταναλωτισμού των καταναλωτών εναντίον των ανήθικων, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, επιχειρήσεων

Τηλικίδου, Ειρήνη/ Παπαδοπούλου, Χριστίνα/ Μαυρίδης, Ευστάθιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤηλικίδου, Ειρήνηel
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Χριστίναel
dc.contributor.authorΜαυρίδης, Ευστάθιοςel
dc.date.accessioned2013-06-28T13:28:28Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:30:49Z-
dc.date.available2013-06-28T13:28:28Zel
dc.date.available2018-02-27T18:30:49Z-
dc.date.issued2013-06-28T13:28:28Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4912-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012 -- α.α 3368el
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Οι στάσεις και η πρόθεση υιοθέτησης ενεργειών Ηθικού Καταναλωτισμού των καταναλωτών εναντίον των ανήθικων, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, επιχειρήσεων», αποτελεί έρευνα πεδίου ( field research ), η οποία πραγματοποιήθηκε στο πολεοδομικό συγκρότημα του Δήμου Θεσσαλονίκης από το Μάρτιο μέχρι το Νοέμβριο του 2011 και ως μέθοδος συγκέντρωσης πρωτογενών στοιχείων επιλέχθηκε η δημοσκόπηση, με προσωπική συνέντευξη και όργανο ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Σκοπός της έρευνας είναι η παροχή ορθολογικής πληροφόρησης προς τη Διοίκηση Μάρκετινγκ της Ένωσης Καταναλωτών σχετικά με το ποια επικοινωνιακά μέσα και ποιες ενέργειες θα χρησιμοποιήσει για την ενημέρωση και παρακίνηση του καταναλωτικού κοινού εναντίον μιας ανήθικης επιχείρησης.el
dc.language.isoelel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectConsumersel
dc.subjectBusinessesel
dc.subjectΜαρκετίνγκel
dc.subjectΉθοςel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectΚαταναλωτισμόςel
dc.subjectConsumerismel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectΗθικός καταναλωτισμόςel
dc.subject.lcshConsumersel
dc.subject.lcshConsumerismel
dc.subject.lcshConsumers-Attitudesel
dc.subject.lcshConsumer Behaviorel
dc.subject.lcshΣυμπεριφορά Καταναλωτώνel
dc.subject.lcshΚαταναλωτές-Στάσειςel
dc.subject.lcshΚαταναλωτέςel
dc.subject.lcshΕπιχειρήσεις-Ελλάδαel
dc.subject.lcshBusinessesel
dc.subject.lcshMarketingel
dc.subject.lcshΚαταναλωτισμόςel
dc.titleΟι στάσεις και η πρόθεση υιοθέτησης ενεργειών Ηθικού Καταναλωτισμού των καταναλωτών εναντίον των ανήθικων, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, επιχειρήσεωνel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:31:49Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papadopoulou_Mavridis.pdf2.93 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4912
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.