International activation of a business in the period of economic crisis : case study of ZANAE S.A.

Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος/ Κονταξή, Γεωργία/ Ξάνθος, Αθανάσιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Οικονομική κρίση;Economic crisis;Εμπόριο τροφίμων;Food trade
Issue Date: 20-Feb-2012
Abstract: Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με την περίπτωση της ελληνικής εταιρείας ΖΑΝΑΕ Α.Ε. η οποία δραστηριοποιείται στο διεθνή χώρο εν μέσω κρίσης. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται κάποια γενικά στοιχεία για την οικονομική κρίση. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις εξαγωγές των ελληνικών επιχειρήσεων, πως μπορούν να απαλλαγούν από την γραφειοκρατία και γιατί πρέπει να αυξηθούν οι εξαγωγές. Στην συνέχεια στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται ποιος ο ρόλος της εξωστρέφειας στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει κάποια γενικά χαρακτηριστικά όπως η ζήτηση, η προσφορά, και η διαφημιστική δαπάνη του κλάδου των έτοιμων φαγητών. Ακολουθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι όπου είναι τα συμπεράσματα και οι προοπτικές του κλάδου των έτοιμων φαγητών και η SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ. Κλείνοντας υπάρχει το case study της ΖΑΝΑΕ Α.Ε. και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτό και την υπόλοιπη εργασία. Τέλος είναι το παράρτημα που περιέχει τον ισολογισμό της επιχείρησης και την συνέντευξη των αρμοδίων προσώπων.
Description: Πτυχιακή Εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης--2012--αα3339
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4905
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kontaksi_Ksanthos.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4905
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.