Η επίδραση των διαφημιστικών μηνυμάτων στον καταναλωτή

Ταυλαρίδης, Εμμανουήλ/ Κούρτη, Χριστίνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Consumer behaviour
Issue Date: 24-Jul-2008
Abstract: Σκοπός της προσπάθειας είναι η εξέταση της επίδρασης που ασκεί η διαφήμιση στην συμπεριφορά, στην λογική και το συναίσθημα του καταναλωτή με την χρήση των διαφημιστικών μηνυμάτων.
Description: Η εργασία περιλαμβάνει λεπτομερή περίληψη στα Ελληνικά στις σελίδες του εγγράφου 100-103. Το κύριο θέμα που πραγματεύεται αφορά την επίδραση των διαφημιστικών μηνυμάτων στον καταναλωτή.
This project contains a detailed summary, in Greek, in pages 100-103. The main idea of this project is the effect of advertising spots on consumers.
Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2008 -- αα687
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4888
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:31:30Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kourti_Christina.pdf976.98 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4888
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.