Η Ενίσχυση του Brand από την Συσκευασία

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Ουέρκνεχ, Χριστιάνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Υλικά Συσκευασίας;Συσκευασία;Brand;Marketing;Μάρκετινγκ;Η συσκευασία στο Marketing
Issue Date: 5-Jul-2013
Abstract: Στο ολοένα και ανταγωνιστικότερο περιβάλλον της παγκόσμιας αγοράς, η συσκευασία διαδραματίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο ως μέσο επικοινωνίας του brand. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει τη συσκευασία ως μέσο επικοινωνίας, ενίσχυσης και προβολής της ταυτότητας του brand. Στα δύο πρώτα κεφάλαια γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της συσκευασίας και του brand αντίστοιχα. Στο τρίτο κεφάλαιο εξετάζονται ξεχωριστά στοιχεία της συσκευασίας (χρώμα, σχήμα, εικόνες, τυπογραφικά στοιχεία) ως προς τη συμβολή τους στην επικοινωνία, ενίσχυση και προβολή του brand. Καθ’ όλη την εργασία παρατίθενται μια πληθώρα παραδειγμάτων ώστε να επιτευχθεί πληρέστερη παρουσίαση και κατανόηση του θέματος. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται δυο case study που αφορούν το σχεδιασμό συσκευασίας νέου προϊόντος και αλλά και ήδη υπάρχοντος σε πλαίσια αναμόρφωσης του. Τέλος ακολουθούν τα συμπεράσματα από την μελέτη του θέματος, η βιβλιογραφία και το παράρτημα με τις νομοθετικές ρυθμίσεις σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο σχετικά με τη συσκευασία.
Description: Πτυχιακή Εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας Και Διαφήμισης, 2013--αα5142
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4887
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ouerknech_Christina.pdf3.74 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4887
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.