Πώς επιτυγχάνεται η εμπιστοσύνη στις online συναλλαγές

Τσιάκης, Θεοδόσιος/ Κοντογιάννης, Σπυρίδων


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Online transaction;Ηλεκτρονική συναλλαγή
Issue Date: 5-Dec-2013
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της σχέσης των καταναλωτών με τις επιχειρήσεις, όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα από τις online συναλλαγές τους.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012 --αα3358
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4860
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:31:06Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kodogiannis_Spiridon.pdf788.51 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4860
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.