Κοινωνικά Στερεότυπα στη Διαφήμιση

Ταυλαρίδης, Εμμανουήλ/ Μπρόζου, Ειρήνη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Κοινωνικά στερεότυπα;Διάκριση;Ρατσισμός;Διαφήμιση;Προκατάληψη;Διαφημιστικά μηνύματα;Σεξισμός;Τηλεοπτικές διαφημίσεις;Στερεότυπα
Issue Date: 1-Dec-2013
Abstract: Έπειτα από μακροσκελή έρευνα, ανάγνωση, ανάλυση και εμπέδωση βιβλίων κοινωνικής ψυχολογίας, αναφορικά με τον ρόλο των στερεοτύπων και των προκαταλήψεων κατέληξα στην σύνταξη και παρουσίαση της παρακάτω εργασίας. Σκοπός της έρευνας μου ήταν ο εντοπισμός των κοινωνικών στερεοτύπων στις καθημερινές τηλεοπτικές διαφημίσεις καθώς και ο αντικατοπτρισμός των μηνυμάτων αυτών στην ανθρώπινη ψυχολογία και υπόσταση. Στην παρακάτω λοιπόν εργασία γίνεται αρχικά μία εκτενής αναφορά στον ρόλο των στερεοτύπων, των διακρίσεων και των προκαταλήψεων, μέσα από την ανάλυση των εν λόγω εννοιών, αλλά και διαφόρων θεωριών που επεξηγούν τα φαινόμενα αυτά. Στο δεύτερο ερευνητικό κομμάτι της εργασίας, έχουν επιλεχτεί και αναπτυχθεί κάποια τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, από τα οποία και απορρέουν στερεοτυπικά μηνύματα.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2007--αα1879
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4855
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mprozou_Eirini.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4855
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.