Δομή Επικοινωνιακής Στρατηγικής

Ανδρονικίδης, Ανδρέας/ Τσαλαμούρα, Μαρία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Positioning;Communication;Τοποθέτηση;Competition;Marketing;Επικοινωνία;Ανταγωνισμός;Μάρκετινγκ
Issue Date: 3-Mar-2009
Abstract: Η επικοινωνία είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την επαγγελματική επιτυχία. Στην παρούσα εργασία έγινε αναφορά και ανάλυση των στοιχείων εκείνων που βοηθούν στην δημιουργία μιας επιτυχημένης επικοινωνιακής στρατηγικής. Αρχικά γίνεται μια εκτενή αναφορά στον όρο «Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Marketing (IMC)»,ποια είναι η σημασία του και η σπουδαιότητα του, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κ.λπ. Έπειτα αναλύονται οι έννοιες του ανταγωνισμού, του κοινού-στόχος, της τμηματοποίησης, της τοποθέτησης. Όσον αφορά τον ανταγωνισμό περιγράφεται ο σκοπός της ανάλυσης των ανταγωνιστών, η διαδικασία που ακολουθείται, καθώς επίσης και ορισμένες στρατηγικές marketing που προκύπτουν από την ανάλυση του ανταγωνισμού. Έπειτα αναλύονται οι έννοιες του ανταγωνισμού, του κοινού-στόχος, της τμηματοποίησης, της τοποθέτησης. Όσον αφορά τον ανταγωνισμό περιγράφεται ο σκοπός της ανάλυσης των ανταγωνιστών, η διαδικασία που ακολουθείται, καθώς επίσης και ορισμένες στρατηγικές marketing που προκύπτουν από την ανάλυση του ανταγωνισμού. Έπειτα αναλύονται οι έννοιες του ανταγωνισμού, του κοινού-στόχος, της τμηματοποίησης, της τοποθέτησης. Όσον αφορά τον ανταγωνισμό περιγράφεται ο σκοπός της ανάλυσης των ανταγωνιστών, η διαδικασία που ακολουθείται, καθώς επίσης και ορισμένες στρατηγικές marketing που προκύπτουν από την ανάλυση του ανταγωνισμού. Σχετικά με το κοινό-στόχος αναλύεται η έννοια του, όπως και η διαδικασία για τη ανάλυση των καταναλωτών και μερικά στοιχεία για της πηγές αξίας για τον καταναλωτή. Στην συνέχεια έχουμε την τμηματοποίηση και την αναφορά σχετικά με την εφαρμογή της, ποια είναι τα οφέλη της και ορισμένες στρατηγικές προσέγγισης της. Τέλος αναλύεται ο στόχος της τοποθέτησης, η διαδικασία που ακολουθείται, καθώς επίσης περιγράφονται κάποιες στρατηγικές τοποθέτησης αλλά και ορισμένα από τα συνηθισμένα λάθη της τοποθέτησης. Για να μπορέσουμε να δώσουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα στο τέλος παραθέτουμε και ένα παράδειγμα σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό στην επικοινωνία ενός οργανισμού.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4847
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:30:55Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tsalamoura_maria.pdf485.72 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4847
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.