Το σλόγκαν και η εικόνα της διαφήμισης

Ανδρονικίδης, Ανδρέας/ Ταυλαρίδου, Ελίνα/ Αγαθός, Γεώργιος/ Τσαμούρης, Εμμανουήλ


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 10-Aug-2015
Abstract: Η πτυχιακή αυτή πραγματεύεται την εικόνα της διαφήμισης και το σλόγκαν. Η εικόνα της διαφήμισης και το σλόγκαν έχουν ιδιαίτερη σημασία για το μάρκετινγκ της επιχείρησης και έχουν βασικό σκοπό να φέρνουν σε επαφή τους εταίρους της αγοράς -προσφέροντες και ζητούντες- ώστε οι πωλήσεις να διατηρούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα για την επιχείρηση.
Description: Πτυχιακή Εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2008--
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4830
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Agathos_Tsamouris.pdf2.25 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4830
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.