Το branding σαν παράγοντας αύξησης αξίας προϊόντων αγροτικής προέλευσης. Η περίπτωση του Συνεταισμού Τυρνάβου

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Χήτου, Μαρσίντα/ Μπούσδα, Καλλιόπη/ Παπαδημητρίου, Ιωάννα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 9-Nov-2012
Description: Πτυχιακή εργασία -- ΣΔΟ -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 -- αα3044
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4803
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4803
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.