Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων και συμπεριφορά καταναλωτή: παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την συχνότητα αγοράς βιολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Παπαδοπούλου, Αντωνία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Organic products;Βιολογικά προϊόντα;Consumer behaviour;Συμπεριφορά καταναλωτή
Issue Date: 4-Dec-2013
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 -- αα3042
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4797
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4797
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.