Αθλητικό marketing : marketing plan του micoach

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Μαρχαβίλα, Ειρήνη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Marketing plan;Adidas;MiCoach;Αθλητικό προϊόν;Αθλητικό μάρκετινγκ;Sport marketing
Issue Date: 31-Jan-2012
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εκπόνηση μελέτης για την δημιουργία marketing plan αθλητικού προϊόντος (MiCoach), εκ μέρους της εταιρίας Adidaas. Αρχικά θα πραγματοποιηθεί έρευνα και ανάλυση της αγοράς στόχου, δίνοντας έμφαση στις αθλητικές συνήθειες των ερωτώμενων καθώς επίσης και στις στάσεις τους ως προς την άσκηση με απώτερο στόχο τη διεξαγωγή συμπεράσματος ενδεχόμενης αγοράς αθλητικής εφαρμογής υποβοήθησης στην άσκηση. Στη συνέχεια, με βάση την παραπάνω έρευνα θα δημιουργηθεί το marketing plan του προϊόντος MiCoach, εναρμονισμένη πλήρως με τις επιλογές του κοινού στόχου.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 -- αα19
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4775
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marhavila_Eirini.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4775
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.