Customer relationship management system : CRM of ENTERSOFT Company and how it applies both to the company itself and to a graphic arts company named NEXT

Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος/ Γιαννοπούλου, Γεωργία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Εξυπηρέτηση, Καταναλωτική;Services, Customer;Διαχείριση πελατειακών σχέσεων;CRM (Customer relationship management)
Issue Date: 6-Feb-2012
Abstract: Η παρούσα εργασία, ασχολείται με την εφαρμογή λογισμικού CRM. Γίνεται μία αναφορά στις θεωρίες που οδήγησαν στην ανάπτυξη του. Στα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση του και στα πράγματα που πρέπει να προσεχθούν κατά τη διαδικασία επιλογής και υλοποίησης του κατάλληλου, ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, λογισμικού CRM. Εξετάζεται η χρήση και εφαρμογή του από την πλευρά μιας εταιρείας παραγωγής τέτοιου τύπου λογισμικού, της Entersoft ενώ μελετάται ακόμη η περίπτωση μιας εταιρείας πελάτη της Entersoft.της Next Α.Ε. σε ό,τι αφορά την εφαρμογή και την υλοποίηση του.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011--αα60
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4774
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Giannopoulou_Gewrgia.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4774
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.