Διερεύνηση των απόψεων, των στάσεων και των προθέσεων των καταναλωτών απέναντι στα πράσινα ξενοδοχεία. Επίσης διερεύνηση των προθέσεων τους για διαλογικό ηθικό καταναλωτισμό και για αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό απέναντι σε ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

Δελησταύρου, Αντωνία/ Τύμπα, Μαρία/ Τσιάρας, Στυλιανός


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔελησταύρου, Αντωνίαel
dc.contributor.authorΤύμπα, Μαρίαel
dc.contributor.authorΤσιάρας, Στυλιανόςel
dc.date.accessioned2013-12-15T20:00:10Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:23:43Z-
dc.date.available2013-12-15T20:00:10Zel
dc.date.available2018-02-27T18:23:43Z-
dc.date.issued2013-12-15T20:00:10Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4767-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5347el
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική μελέτη έχει σαν σκοπό την παροχή ορθολογικής πληροφόρησης στη Διοίκηση της ξενοδοχειακής μονάδας «ΛΙΘΟΣ» στον Αγ.Νικόλαο του Νομού Ευρυτανίας. Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελεί έρευνα πεδίου που πραγματοποιήθηκε σε 180 νοικοκυριά του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης. Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε με Προσωπική Συνέντευξη και το όργανο συλλογής στοιχείων που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα δομημένο ερωτηματολόγιο συντάκτες του οποίου είναι οι κ. Δρ Τηλικίδου Ε. και Δελησταύρου Α.. Τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι πως οι καταναλωτές φαίνεται να διατηρούν μία πολύ θετική στάση απέναντι στα πράσινα ξενοδοχεία, ο αριθμός των οποίων συνεχώς αυξάνεται. Επίσης οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να μποϊκοτάρουν ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν καταγγελθεί για «ανήθικες πρακτικές» και ενώ είναι αρκετά πρόθυμοι να προσπαθήσουν να επηρεάσουν μέσα από συζητήσεις το κοινωνικό τους περιβάλλον, φαίνεται να διατηρούν μία ουδέτερη στάση για επιπλέον δράσεις Διαλογικού Ηθικού Καταναλωτισμού.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΞενοδοχείοel
dc.subjectGreen hotelsel
dc.subjectEcological hotelsel
dc.subjectΟικολογικά ξενοδοχείαel
dc.subjectHotelel
dc.subjectΟικολογικό μάρκετινγκel
dc.subjectΠράσινα ξενοδοχείαel
dc.subjectBoycotts, Consumerel
dc.subjectΜποϋκοτάζ, Καταναλωτικόel
dc.subjectΣυμπεριφορά, Καταναλωτικήel
dc.subjectBehavior, Consumerel
dc.subjectΤουριστικές υπηρεσίεςel
dc.subjectTourist servicesel
dc.subjectEcological marketingel
dc.subjectΑγ.Νικόλαος (Καρπενήσι, Ευρυτανία)el
dc.subjectAg. Nikolaos (Karpenisi, Eyrytania)el
dc.subject.lcshΜποϋκοτάζ--Ελλάδαel
dc.subject.lcshBoycotts--Greeceel
dc.subject.lcshLithos (Traditional guesthouses : Karpenisi, Greece)el
dc.subject.lcshΛίθος (Παραδοσιακός ξενώνας : Καρπενήσι, Ελλάδα)el
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφορά--Έρευνα--Ελλάδαel
dc.subject.lcshConsumer behavior--Research--Greeceel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων, των στάσεων και των προθέσεων των καταναλωτών απέναντι στα πράσινα ξενοδοχεία. Επίσης διερεύνηση των προθέσεων τους για διαλογικό ηθικό καταναλωτισμό και για αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό απέναντι σε ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικέςel
dc.titleInvestigation of the views, attitudes and consumer intentions towards green hotels. The intent interactive moral consumerism and negative ethical consumerism towards hotel chains complained about immoral business practices are investigated, tooel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:24:43Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsiaras_Timpa.pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4767
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.