New trends in information technology according the CRM and case studies

Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος/ Κωστοπούλου, Ηλιάνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Customer-oriented management system;Πελατοκεντρικό σύστημα διαχείρισης;SaaS (Software as a Service);CRM (Customer relationship management);SaaS (Λογισμικό ως Υπηρεσία);Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Issue Date: 26-Jun-2013
Abstract: Τα οφέλη που επιφέρει η χρήση του CRM στις επιχειρήσεις είναι σπουδαία καθώς χτίζει ισχυρές πελατειακές σχέσεις.Το σύγχρονο λογισμικό CRM αποτελεί ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Description: Πτυχιακή Εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011--αα1889
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4753
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostopoulou_Iliana.pdf999.11 kBAdobe PDFView/Open
Kostopoulou 1.pptx200.7 kBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4753
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.