Η διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των νέων ηλικίας 18-29 χρονών από την επίδραση της διαφήμισης σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Εξαδάκτυλος, Νικόλαος/ Κωστάκης, Ευάγγελος/ Ζαχαριάδη, Αργυρώ


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 22-Oct-2012
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012 -- αα3907
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4734
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostakis_Zaxariadi.pdf3.38 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4734
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.