Εξελίξεις στην ψηφιακή οικονομία

Στειακάκης, Μάνος/ Έλληνας, Χρίστος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτειακάκης, Μάνοςel
dc.contributor.authorΈλληνας, Χρίστοςel
dc.date.accessioned2008-01-18T17:08:21Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:22:58Z-
dc.date.available2008-01-18T17:08:21Zel
dc.date.available2018-02-27T18:22:58Z-
dc.date.issued2008-01-18T17:08:21Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4705-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2007, αα3593el
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την εξέλιξη που έχει παρατηρηθεί στον τομέα της ψηφιακής οικονομίας. Αρχικά, αναφέρεται στην επέκταση του διαδικτύου, στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ των επιχειρήσεων και τα κόστη του μάρκετινγκ, καθώς και στις νέες ευκαιρίες των πωλήσεων. Επιπλέον, ασχολείται με την ψηφιακή παράδοση αγαθών και υπηρεσιών, καθώς και τη λιανική πώληση των υλικών αγαθών σε σχέση με τη ζήτηση του καταναλωτή, διαφυλάσσοντας τη μυστικότητα των προσωπικών στοιχείων των καταναλωτών. Ακόμη, γίνεται αναφορά στις εικονικές αγορές και τις τραπεζικές δραστηριότητες. Τέλος, παρουσιάζονται οι καταναλωτές και το εργατικό δυναμικό στην ψηφιακή εποχή.el
dc.description.abstractThis project deals with the development of the digital economy sector. At first, the project refers to the internet extension, the e-commerce among companies and the marketing costs as well as the new sale opportunities. Moreover, it deals with the digital delivery of goods and services, as well as with the goods' retail trade in relation with the consumer demand - preserving, of course, his/her personal data. Furthermore, the virtual buys and the banking activities are mentioned. At last, the consumers and the labor force in the digital era are presented.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΠωλήσειςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΕργατικό δυναμικόel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectΚόστη του μάρκετινγκel
dc.subjectInternetel
dc.subjectE-commerceel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectConsumersel
dc.subjectManpowerel
dc.subjectSalesel
dc.subjectMarketing costsel
dc.subject.lcshΜάρκετινγκel
dc.subject.lcshΔιαδίκτυοel
dc.subject.lcshΠωλήσειςel
dc.subject.lcshΠροσφορά εργασίαςel
dc.subject.lcshInternetel
dc.subject.lcshMarketingel
dc.subject.lcshElectronic commerceel
dc.subject.lcshΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.lcshLabor supplyel
dc.subject.lcshSalesel
dc.titleΕξελίξεις στην ψηφιακή οικονομίαel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:23:58Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ellinas_Xristos.pdf890.02 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4705
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.