Το μάρκετινγκ έργων τέχνης και η σχέση της τέχνης με τη διαφήμιση

Ταυλαρίδης, Εμμανουήλ/ Βασιλονικολού, Μαρία/ Καραγιάννη, Ιωάννα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Work of art;Έργο τέχνης
Issue Date: 5-Nov-2012
Abstract: Η παρούσα βιβλιογραφική έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί η σχέση των τεχνών με το μάρκετινγκ και με την διαφήμιση, να εξεταστεί εάν το μάρκετινγκ χρησιμοποιεί την τέχνη για να προωθήσει καταναλωτικά προϊόντα και κατά πόσο η τέχνη χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ ως εργαλείο για την προσέλκυση κοινού.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009 -- αα2722
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4683
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4683
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.