Το μάρκετινγκ των σχέσεων και η ικανοποίηση πελατών στις αγορές του εξωτερικού

Καργίδης, Θεόδωρος/ Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Kargidis, Theodoros/ Sarmaniotis, Christos


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Αγορές του εξωτερικού;Ικανοποίηση πελατών;Μάρκετινγκ των σχέσεων;Relations marketing;Customer Satisfaction;Foreign markets
Issue Date: 1-Jul-2015
Citation: Περιοδικό: Αγορά χωρίς σύνορα, τ. 10, τεύχ. 2, 2004
Description: Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2004
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4424
Other Identifiers: http://www.idec.gr/iier/new/tomos10/SARMANIOTIS.pdf
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sarmaniotis_Kargidis_To_marketing_ton.pdf181 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4424
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.