Το μάρκετινγκ των σχέσεων και η ικανοποίηση πελατών στις αγορές του εξωτερικού

Καργίδης, Θεόδωρος/ Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Kargidis, Theodoros/ Sarmaniotis, Christos


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαργίδης, Θεόδωροςel
dc.contributor.authorΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
dc.contributor.otherKargidis, Theodorosel
dc.contributor.otherSarmaniotis, Christosel
dc.date.accessioned2015-07-01T15:22:44Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:18:10Z-
dc.date.available2015-07-01T15:22:44Zel
dc.date.available2018-02-27T18:18:10Z-
dc.date.issued2015-07-01T15:22:44Zel
dc.identifierhttp://www.idec.gr/iier/new/tomos10/SARMANIOTIS.pdfel
dc.identifier.citationΠεριοδικό: Αγορά χωρίς σύνορα, τ. 10, τεύχ. 2, 2004el
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4424-
dc.descriptionΔημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2004el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Greeceel
dc.subjectΑγορές του εξωτερικούel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΜάρκετινγκ των σχέσεωνel
dc.subjectRelations marketingel
dc.subjectCustomer Satisfactionel
dc.subjectForeign marketsel
dc.titleΤο μάρκετινγκ των σχέσεων και η ικανοποίηση πελατών στις αγορές του εξωτερικούel
dc.titleRelations Marketing and Customer Satisfaction in foreign marketsel
dc.typeArticleel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:19:10Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sarmaniotis_Kargidis_To_marketing_ton.pdf181 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4424
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.