Έρευνα χρηστών στη βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Καβάλας

Χριστοδούλου, Γεώργιος/ Μπρούσα, Νεκταρία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧριστοδούλου, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΜπρούσα, Νεκταρίαel
dc.date.accessioned2015-11-03T14:48:04Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T17:37:02Z-
dc.date.available2015-11-03T14:48:04Zel
dc.date.available2018-02-27T17:37:02Z-
dc.date.issued2015-11-03T14:48:04Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3163-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2011el
dc.description.abstractThe aim of academic libraries is to help research, production and managing of knowledge. The user needs for research and study are increasing, as a result the services was provided does not fully satisfy. For this reason libraries trying through evaluation of their services to identify which areas are lagging behind to improve their services. The purpose of evaluation is to measure the return on services to users, identify the problems and needs and the correct them in order to become ever better satisfying the information needs of users. The paper deals with the Library of TEI of Kavala, which operated together with the establishment of the University in 1964. The conclusions drawn from this research was that through the constant and intensive efforts the Library has been able to offer services in the majority of university community and cover very closely the needs of most users.el
dc.description.abstractΟι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες έχουν ως στόχο την αρωγή της έρευνας, την παραγωγή και τη διαχείριση της γνώσης. Οι ανάγκες των χρηστών για έρευνα και μελέτη συνεχώς αυξάνονται με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες που παρέχονται να μην τους ικανοποιούν πλήρως και έτσι οι βιβλιοθήκες να προσπαθούν μέσα από την αξιολόγηση των υπηρεσιών τους να εντοπίσουν σε ποιους τομείς υστερούν ώστε να βελτιώσουν τις υπηρεσίες. Σκοπός της αξιολόγησης είναι να μετρήσουν την απόδοση των υπηρεσιών στους χρήστες, να εντοπίσουν τα προβλήματα και τις ανάγκες και να τα διορθώσουν ώστε να γίνονται συνεχώς καλύτερες ικανοποιώντας τις πληροφοριακές ανάγκες των χρηστών. Η εργασία ασχολείται με τη Βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Καβάλας. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη συγκεκριμένη έρευνα ήταν ότι μέσα από τις συνεχείς και εντατικές προσπάθειές της η Βιβλιοθήκη έχει καταφέρει να προσφέρει υπηρεσίες στην πλειοψηφία της πανεπιστημιακής κοινότητας και να καλύπτει σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες των περισσότερων χρηστών.el
dc.language.isoelel
dc.rightsAttribution–NonCommercial–NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού–Μη Εμπορική Χρήση–Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.subjectΒιβλιοθήκες, Ακαδημαϊκέςel
dc.subjectUser satisfactionel
dc.subjectLibrary of TEI Kavalael
dc.subjectLibraries, Academicel
dc.subjectΜελέτες χρήσης πληροφοριακών υπηρεσιών (Βιβλιοθήκες)el
dc.subjectUse studies of information services (Libraries)el
dc.subjectΈρευνα χρηστώνel
dc.subjectΠανεπιστημιακές βιβλιοθήκεςel
dc.subjectΥπηρεσίες βιβλιοθήκης στους χρήστεςel
dc.subjectΠοιοτικός έλεγχος υπηρεσιών βιβλιοθήκηςel
dc.subjectΒιβλιοθήκη ΤΕΙ Καβάλαςel
dc.subjectΙκανοποίηση χρηστώνel
dc.subjectUniversity librariesel
dc.subjectLibrary services to usersel
dc.subjectQuality control of library servicesel
dc.subjectUser surveyel
dc.subject.lcshPublic services (Libraries)--Greece--Kavala--Evaluationel
dc.subject.lcshAcademic libraries--Greece--Kavala--Use studiesel
dc.subject.lcshΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκες--Ελλάδα--Καβάλα--Μελέτες χρήσηςel
dc.subject.lcshLibrary users--Effect of technological innovations on--Greece--Kavalael
dc.subject.lcshΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Καβάλα). Βιβλιοθήκη--Έρευναel
dc.subject.lcshEastern Macedonia and Thrace Institute of Technology. Library (Kavala)--Researchel
dc.subject.lcshAcademic libraries--Greece--Kavala--Quality controlel
dc.subject.lcshAcademic libraries--User satisfaction--Greece--Kavalael
dc.subject.lcshΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκες--Ικανοποίηση χρηστών--Ελλάδα--Καβάλαel
dc.subject.lcshΧρήστες βιβλιοθήκης--Επίδραση τεχνολογικών καινοτομιών--Ελλάδα--Καβάλαel
dc.subject.lcshΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκες--Ελλάδα--Καβάλα--Έλεγχος ποιότηταςel
dc.subject.lcshΥπηρεσίες κοινού (Βιβλιοθήκες)--Ελλάδα--Καβάλα--Αξιολόγησηel
dc.titleΈρευνα χρηστών στη βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Καβάλαςel
dc.titleUser research at the Library of TEI Kavalael
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T17:38:02Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brousa_Nektaria.pdf503.38 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3163
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.