Το βιβλίο και τα παιδιά με νοητική υστέρηση

Λοΐζου, Λοΐζος/ Μουζουρίδη, Σταύρη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Reading retardation;Developmental dyslexia;Reading and books;Brain dysfunction in children, Minimal;Cognitive disorders;ACHD (Child behavior disorder);Γνωσιακές διαταραχές;Αναπτυξιακή δυσλεξία;Αναγνωστική υστέρηση;Δυσλειτουργία εγκεφάλου στα παιδιά, Ελάχιστη;Διάβασμα και βιβλία;ΔΕΠ/Υ (Διαταραχή συμπεριφοράς παιδιού);Trouble paying attention;Διάσπαση προσοχής
Issue Date: 7-Oct-2015
Abstract: The school, general or specific, is an appropriate framework for the education and socialization of children with intellectual disability and to inform parents about learning ways. Certainly the most important tool for teachers and other parties in the conduct of their work is the book. A book can entertain the child, transfer knowledge, to inform teachers and parents about intervention and new training methods ways, while offering opportunities for interaction between the child and others. The main purpose of this paper is to contribute to the awareness of the contribution of the book in the education of children with mental retardation. Attempt to enhance the view that a book can help a child with mental retardation significantly shaped the character, as well as to cope with the various difficulties of life.
Το σχολείο, γενικό ή ειδικό, αποτελεί κατάλληλο πλαίσιο για την εκπαίδευση και την κοινωνικοποίηση των παιδιών με νοητική υστέρηση, αλλά και την ενημέρωση των γονιών για τρόπους εκπαίδευσης. Βέβαια το βασικότερο εργαλείο των εκπαιδευτικών και των άλλων φορέων στη διεξαγωγή του έργου τους είναι το βιβλίο. Ένα βιβλίο μπορεί να ψυχαγωγήσει το παιδί, να μεταφέρει γνώσεις, να ενημερώσει δασκάλους και γονείς για τρόπους παρέμβασης και νέων μεθόδων εκπαίδευσης, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει ευκαιρίες αλληλεπίδρασης μεταξύ του παιδιού και άλλων προσώπων. Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να συνεισφέρει στην ενημέρωση για τη συμβολή του βιβλίου στην εκπαίδευση των παιδιών με νοητική υστέρηση. Επιδιώκεται η ενίσχυση της άποψης ότι ένα βιβλίο μπορεί να βοηθήσει ένα παιδί με νοητική υστέρηση να διαμορφώσει σημαντικά το χαρακτήρα του, καθώς επίσης και να ανταπεξέλθει στις διάφορες δυσκολίες της ζωής.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2009
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3085
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mouzouridis_Stavris.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3085
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.