Το βιβλίο και τα παιδιά με νοητική υστέρηση

Λοΐζου, Λοΐζος/ Μουζουρίδη, Σταύρη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛοΐζου, Λοΐζοςel
dc.contributor.authorΜουζουρίδη, Σταύρηel
dc.date.accessioned2015-10-07T07:22:15Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T17:34:43Z-
dc.date.available2015-10-07T07:22:15Zel
dc.date.available2018-02-27T17:34:43Z-
dc.date.issued2015-10-07T07:22:15Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3085-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2009el
dc.description.abstractThe school, general or specific, is an appropriate framework for the education and socialization of children with intellectual disability and to inform parents about learning ways. Certainly the most important tool for teachers and other parties in the conduct of their work is the book. A book can entertain the child, transfer knowledge, to inform teachers and parents about intervention and new training methods ways, while offering opportunities for interaction between the child and others. The main purpose of this paper is to contribute to the awareness of the contribution of the book in the education of children with mental retardation. Attempt to enhance the view that a book can help a child with mental retardation significantly shaped the character, as well as to cope with the various difficulties of life.el
dc.description.abstractΤο σχολείο, γενικό ή ειδικό, αποτελεί κατάλληλο πλαίσιο για την εκπαίδευση και την κοινωνικοποίηση των παιδιών με νοητική υστέρηση, αλλά και την ενημέρωση των γονιών για τρόπους εκπαίδευσης. Βέβαια το βασικότερο εργαλείο των εκπαιδευτικών και των άλλων φορέων στη διεξαγωγή του έργου τους είναι το βιβλίο. Ένα βιβλίο μπορεί να ψυχαγωγήσει το παιδί, να μεταφέρει γνώσεις, να ενημερώσει δασκάλους και γονείς για τρόπους παρέμβασης και νέων μεθόδων εκπαίδευσης, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει ευκαιρίες αλληλεπίδρασης μεταξύ του παιδιού και άλλων προσώπων. Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να συνεισφέρει στην ενημέρωση για τη συμβολή του βιβλίου στην εκπαίδευση των παιδιών με νοητική υστέρηση. Επιδιώκεται η ενίσχυση της άποψης ότι ένα βιβλίο μπορεί να βοηθήσει ένα παιδί με νοητική υστέρηση να διαμορφώσει σημαντικά το χαρακτήρα του, καθώς επίσης και να ανταπεξέλθει στις διάφορες δυσκολίες της ζωής.el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού–Μη Εμπορική Χρήση–Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution–NonCommercial–NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectReading retardationel
dc.subjectDevelopmental dyslexiael
dc.subjectReading and booksel
dc.subjectBrain dysfunction in children, Minimalel
dc.subjectCognitive disordersel
dc.subjectACHD (Child behavior disorder)el
dc.subjectΓνωσιακές διαταραχέςel
dc.subjectΑναπτυξιακή δυσλεξίαel
dc.subjectΑναγνωστική υστέρησηel
dc.subjectΔυσλειτουργία εγκεφάλου στα παιδιά, Ελάχιστηel
dc.subjectΔιάβασμα και βιβλίαel
dc.subjectΔΕΠ/Υ (Διαταραχή συμπεριφοράς παιδιού)el
dc.subjectTrouble paying attentionel
dc.subjectΔιάσπαση προσοχήςel
dc.subject.lcshDyslexic children—Books and readingel
dc.subject.lcshΠαιδιά με νοητική υστέρηση-- Εκπαίδευσηel
dc.subject.lcshChildren with mental disabilities—Educationel
dc.subject.lcshΔυσκολία ανάγνωσηςel
dc.subject.lcshΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.lcshReading disabilityel
dc.subject.lcshΔυσλεκτικά παιδιά—Βιβλία και διάβασμαel
dc.subject.lcshAttention-deficit hyperactivity disorderel
dc.subject.lcshΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής-Υπερκινητικότηταel
dc.subject.lcshLearning disabilitiesel
dc.titleΤο βιβλίο και τα παιδιά με νοητική υστέρησηel
dc.titleThe book and children with mental retardationel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T17:35:43Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mouzouridis_Stavris.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/3085
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.