Έρευνα χρηστών στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Μάλλιαρη, Αφροδίτη/ Νάκου, Χριστίνα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜάλλιαρη, Αφροδίτηel
dc.contributor.authorΝάκου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2012-11-15T10:00:51Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T17:32:54Z-
dc.date.available2012-11-15T10:00:51Zel
dc.date.available2018-02-27T17:32:54Z-
dc.date.issued2012-11-15T10:00:51Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2960-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2010--αα3135el
dc.description.abstractThe aim of academic libraries is to help research, production and managing of knowledge. The user needs for research and study are increasing, as a result the services was provided does not fully satisfy. For this reason libraries trying through evaluation of their services to identify which areas are lagging behind to improve their services. The purpose of evaluation is to measure the return on services to users, identify the problems and needs and the correct them in order to become ever better satisfying the information needs of users. The paper deals with the Library of the University of Ioannina, which operated together with the establishment of the University in 1964. The conclusions drawn from this research was that through the constant and intensive efforts the Library has been able to offer services in the majority of university community and cover very closely the needs of most users.el
dc.description.abstractΟι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες έχουν ως στόχο την αρωγή της έρευνας, την παραγωγή και τη διαχείριση της γνώσης. Οι ανάγκες των χρηστών για έρευνα και μελέτη συνεχώς αυξάνονται με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες που παρέχονται να μην τους ικανοποιούν πλήρως και έτσι οι βιβλιοθήκες να προσπαθούν μέσα από την αξιολόγηση των υπηρεσιών τους να εντοπίσουν σε ποιους τομείς υστερούν ώστε να βελτιώσουν τις υπηρεσίες. Σκοπός της αξιολόγησης είναι να μετρήσουν την απόδοση των υπηρεσιών στους χρήστες, να εντοπίσουν τα προβλήματα και τις ανάγκες και να τα διορθώσουν ώστε να γίνονται συνεχώς καλύτερες ικανοποιώντας τις πληροφοριακές ανάγκες των χρηστών. Η εργασία ασχολείται με τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, η οποία λειτούργησε ταυτόχρονα με την ίδρυση του Πανεπιστημίου το 1964. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη συγκεκριμένη έρευνα ήταν ότι μέσα από τις συνεχείς και εντατικές προσπάθειές της η Βιβλιοθήκη έχει καταφέρει να προσφέρει υπηρεσίες στην πλειοψηφία της πανεπιστημιακής κοινότητας και να καλύπτει σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες των περισσότερων χρηστών.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΒιβλιοθήκες, Ακαδημαϊκέςel
dc.subjectΠανεπιστημιακές βιβλιοθήκεςel
dc.subjectΒιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Ιωαννίνωνel
dc.subjectΙκανοποίηση χρηστώνel
dc.subjectΥπηρεσίες βιβλιοθήκης στους χρήστεςel
dc.subjectΠοιοτικός έλεγχος υπηρεσιών βιβλιοθήκηςel
dc.subjectΈρευνα χρηστώνel
dc.subjectΜελέτες χρήσης πληροφοριακών υπηρεσιών (Βιβλιοθήκες)el
dc.subjectUse studies of information services (Libraries)el
dc.subjectLibraries, Academicel
dc.subjectUniversity librariesel
dc.subjectLibrary of Ioannina Universityel
dc.subjectUser satisfactionel
dc.subjectLibrary services to usersel
dc.subjectQuality control of library servicesel
dc.subjectUser surveyel
dc.subject.lcshΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης—Έρευναel
dc.subject.lcshΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκες—Ελλάδα—Ιωάννινα—Μελέτες χρήσηςel
dc.subject.lcshAcademic libraries—Greece—Ioannina—Use studiesel
dc.subject.lcshPublic services (Libraries)—Greece—Ioannina—Evaluationel
dc.subject.lcshΥπηρεσίες κοινού (Βιβλιοθήκες)—Ελλάδα—Ιωάννινα—Αξιολόγησηel
dc.subject.lcshΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκες—Ελλάδα—Ιωάννινα—Έλεγχος ποιότηταςel
dc.subject.lcshAcademic libraries—User satisfaction—Greece—Ioanninael
dc.subject.lcshΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκες—Ικανοποίηση χρηστών—Ελλάδα—Ιωάννιναel
dc.subject.lcshΧρήστες βιβλιοθήκης—Επίδραση τεχνολογικών καινοτομιών—Ελλάδα—Ιωάννιναel
dc.subject.lcshUniversity of Ioannina. Library & Information Centre—Researchel
dc.subject.lcshAcademic libraries—Greece—Ioannina—Quality controlel
dc.subject.lcshLibrary users—Effect of technological innovations on—Greece—Ioanninael
dc.titleΈρευνα χρηστών στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνωνel
dc.titleUser research at the Library and Information Center of the University of Ioanninael
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T17:33:54Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nakou_Christina.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2960
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.