Έρευνα χρηστών στην ακαδημαϊκή βιβλιοθήκη της Έδεσσας

Ζαφειρίου, Γεωργία/ Τάσιου, Ιωάννα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ικανοποίηση χρηστών;Library of Marketing and Operations Management Department of Edessa;Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών βιβλιοθήκης;Πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες;Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας;Μελέτες χρήσης πληροφοριακών υπηρεσιών (Βιβλιοθήκες);Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στους χρήστες;Use studies of information services (Libraries);Libraries, Academic;University libraries;Library of University of Macedonia;User satisfaction;Library services to users;Quality control of library services;Βιβλιοθήκες, Ακαδημαϊκές;User survey;Βιβλιοθήκη Τμήματος Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών Εδέσσης (ΠΑΜΑΚ);Έρευνα χρηστών
Issue Date: 6-Oct-2015
Abstract: The aim of academic libraries is to help research, production and managing of knowledge. The user needs for research and study are increasing, as a result the services was provided does not fully satisfy. For this reason libraries trying through evaluation of their services to identify which areas are lagging behind to improve their services. The purpose of evaluation is to measure the return on services to users, identify the problems and needs and the correct them in order to become ever better satisfying the information needs of users. The paper deals with the Library of Marketing and Operations Management Department in Edessa, of University of Macedonia. The conclusions drawn from this research was that through the constant and intensive efforts the Library has been able to offer services in the majority of university community and cover very closely the needs of most users.
Οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες έχουν ως στόχο την αρωγή της έρευνας, την παραγωγή και τη διαχείριση της γνώσης. Οι ανάγκες των χρηστών για έρευνα και μελέτη συνεχώς αυξάνονται με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες που παρέχονται να μην τους ικανοποιούν πλήρως και έτσι οι βιβλιοθήκες να προσπαθούν μέσα από την αξιολόγηση των υπηρεσιών τους να εντοπίσουν σε ποιους τομείς υστερούν ώστε να βελτιώσουν τις υπηρεσίες. Σκοπός της αξιολόγησης είναι να μετρήσουν την απόδοση των υπηρεσιών στους χρήστες, να εντοπίσουν τα προβλήματα και τις ανάγκες και να τα διορθώσουν ώστε να γίνονται συνεχώς καλύτερες ικανοποιώντας τις πληροφοριακές ανάγκες των χρηστών. Η εργασία ασχολείται με τη Βιβλιοθήκη του Βιβλιοθήκη του Τμήματος Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών στην Έδεσσα, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη συγκεκριμένη έρευνα ήταν ότι μέσα από τις συνεχείς και εντατικές προσπάθειές της η Βιβλιοθήκη έχει καταφέρει να προσφέρει υπηρεσίες στην πλειοψηφία της πανεπιστημιακής κοινότητας και να καλύπτει σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες των περισσότερων χρηστών.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, 2008
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2909
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tasiou_Ioanna.pdf959.14 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/2909
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.