Στρατηγική Ανάλυση και Στρατηγικό Μάρκετινγκ νέου προϊόντος της Εταιρίας ΦΑΓΕ (Bachelor thesis)

Πατόλιας, Στέφανος


Στη παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης της ελληνικής εταιρείας παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων ΦΑΓΕ. Φαίνεται πως η εταιρεία ΦΑΓΕ είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδα. Σε ένα αρχικό επίπεδο παρουσιάζεται η βιβλιογραφία σχετικά με τη θεωρία που βασίζονται οι μέθοδοι στρατηγικής ανάλυσης. Πραγματοποιείται στρατηγική ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας ΦΑΓΕ, ενώ ταυτόχρονα γίνεται ανάλυση και των κύριων ανταγωνιστών της όπως η Chobani, Nestle, General Mills, Κρι Κρι, Μεβγάλ, Δωδώνη, Κουκάκη οι οποίοι βρίσκονται είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας γίνεται προσπάθεια ανεύρεσης στρατηγικών μάρκετινγκ για ένα εικονικό προϊόν της εταιρείας συγκεκριμένα το Αυθεντικό Γάλα Βρώμης και περιγράφονται οι τρόποι προώθησης του ιδιαίτερα μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης των τρόπων διανομής και τιμολόγησης του.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτων
Keywords: Στρατηγική ανάλυση;Ανταγωνιστές;Εταιρεία;Προϊόν;Μάρκετινγκ
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτων, 2022 (α/α 13829)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16980
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16980
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.