Στρατηγική Ανάλυση και Στρατηγικό Μάρκετινγκ νέου προϊόντος της Εταιρίας ΦΑΓΕ (Bachelor thesis)

Πατόλιας, Στέφανος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠατόλιας, Στέφανοςel
dc.date.accessioned2024-09-16T13:56:18Z-
dc.date.available2024-09-16T13:56:18Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16980-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτων, 2022 (α/α 13829)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣτρατηγική ανάλυσηel
dc.subjectΑνταγωνιστέςel
dc.subjectΕταιρείαel
dc.subjectΠροϊόνel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΣτρατηγική Ανάλυση και Στρατηγικό Μάρκετινγκ νέου προϊόντος της Εταιρίας ΦΑΓΕel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary13829-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτωνel
heal.publicationDate2022-10-21-
heal.bibliographicCitationΠατόλιας, Σ. (2022). Στρατηγική Ανάλυση και Στρατηγικό Μάρκετινγκ νέου προϊόντος της Εταιρίας ΦΑΓΕ (Πτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΣτη παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης της ελληνικής εταιρείας παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων ΦΑΓΕ. Φαίνεται πως η εταιρεία ΦΑΓΕ είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδα. Σε ένα αρχικό επίπεδο παρουσιάζεται η βιβλιογραφία σχετικά με τη θεωρία που βασίζονται οι μέθοδοι στρατηγικής ανάλυσης. Πραγματοποιείται στρατηγική ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας ΦΑΓΕ, ενώ ταυτόχρονα γίνεται ανάλυση και των κύριων ανταγωνιστών της όπως η Chobani, Nestle, General Mills, Κρι Κρι, Μεβγάλ, Δωδώνη, Κουκάκη οι οποίοι βρίσκονται είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας γίνεται προσπάθεια ανεύρεσης στρατηγικών μάρκετινγκ για ένα εικονικό προϊόν της εταιρείας συγκεκριμένα το Αυθεντικό Γάλα Βρώμης και περιγράφονται οι τρόποι προώθησης του ιδιαίτερα μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης των τρόπων διανομής και τιμολόγησης του.el
heal.abstractIn the present work, an attempt is made to analyze the Greek dairy production company FAGE. It seems that the company FAGE is one of the biggest companies of dairy products in Greece. At an initial level, the literature on the theory on which the methods of strategic analysis are based is presented. A strategic analysis of the external and internal environment of FAGE is carried out, while at the same time an analysis of its main competitors is made such as Chobani, Nestle, General Mills, Kri Kri, Mevgal, Dodoni, Koukaki who are either in Greece or abroad. In the last part of the work, an attempt is made to find marketing strategies for a virtual product of the company, specifically the Authentic Oat Milk, and the ways of its promotion are described, especially through the social media, the ways of its distribution and pricing.el
heal.advisorNameΒασιλειάδης, Αχιλλέαςel
heal.committeeMemberNameΒασιλειάδης, Αχιλλέαςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτων
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages48 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/16980
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.