Μάρκετινγκ μέσω κινητού (Bachelor thesis)

Μαρκοπούλου, Κούλα-Καλυψώ


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαρκοπούλου, Κούλα-Καλυψώel
dc.date.accessioned2023-07-18T11:19:45Z-
dc.date.available2023-07-18T11:19:45Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15807-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2020 (α/α 11922)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMobile Marketing (Κινητό μάρκετινγκ)en
dc.subjectΠροσωποποιημένες υπηρεσίεςel
dc.subjectΑλληλεπίδραση (interface)el
dc.subjectΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.subjectΜάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίουel
dc.titleΜάρκετινγκ μέσω κινητούel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.secondaryTitleΜοbile Marketingen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11922-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2020-06-23-
heal.bibliographicCitationΜαρκοπούλου, Κ. (2020). Μάρκετινγκ μέσω κινητού (Πτυχιακή εργασία). ΔΙΠΑΕel
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται το mobile marketing ,αρχικά σαν εργαλείο που αξιοποιείται για την αύξηση της αναγνωσιμότητας , την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών των επιχειρήσεων, και κατά επέκταση την συνοπτική παρουσίαση ορισμένων εφαρμογών οι οποίες είναι συμβατές με όλες τις φορητές συσκευές και παράλληλα βοηθούν τους καταναλωτές να αποκτήσουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με την προώθηση και αξιοπιστία των προϊόντων και των εφαρμογών τους. Παραδείγματα τέτοιων εφαρμογών αποτελούν όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (πχ, Facebook και Instagram ) , που μέσα από αυτά επαγγελματίες και μη διαφημίζονται , εντοπίζουν και συντονίζουν καλύτερα τις σχέσεις τους με τους πελάτες και προμηθευτές , και συμβαδίζουν καλύτερα με την αξιοποίηση και διαμόρφωση των ψηφιακών τεχνολογιών. Στην πορεία επίσης γίνεται μια προσπάθεια να εντοπιστούν οι καταλληλότερες εφαρμογές κυρίως ως προς τον βαθμό αξιοπιστίας και υλοποίησης τους, ενώ θα παρουσιαστούν και παραδείγματα επιχειρήσεων και οργανισμών που εφαρμόζουν σε σημαντικό βαθμό τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να κατακτήσουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά με βάση το πεδίο δραστηριοτήτων τους.el
heal.advisorNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages69 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15807
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.