Προώθηση Πολιτικών προσώπων με την συμβολή των Social Media: Η περίπτωση των Βουλευτικών Εκλογών του Ιουλίου 2019. (Bachelor thesis)

Καλτσίδου, Μαρία/ Πρίφτη, Γρηγόριος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαλτσίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΠρίφτη, Γρηγόριοςel
dc.date.accessioned2023-05-02T12:22:45Z-
dc.date.available2023-05-02T12:22:45Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15687-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία- Σχολή Διοίκησης Οικονομία- Τμήμα Διοίκηση Οργανισμών , Μάρκετινγκ και Τουρισμού , 2020 (α/α 11825)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠολιτικά πρόσωπαel
dc.subjectΠροώθησηel
dc.subjectSocial Mediaen
dc.subjectΒουλευτέςel
dc.subjectΕκλογέςel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.titleΠροώθηση Πολιτικών προσώπων με την συμβολή των Social Media: Η περίπτωση των Βουλευτικών Εκλογών του Ιουλίου 2019.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11825-
heal.dateAvailable2023-05-02T12:23:45Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης Οικονομία- Τμήμα Διοίκηση Οργανισμών , Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2020-02-24-
heal.bibliographicCitationΚαλτσίδου, Πρίφτη. (2020). Προώθηση Πολιτικών προσώπων με την συμβολή των Social Media: Η περίπτωση των Βουλευτικών Εκλογών του Ιουλίου 2019 (Πτυχιακή εργασία).ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΣκοπός της μελέτης αυτής είναι να αναζητήσει, κατά πόσο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, συντέλεσαν στο εκλογικό αποτέλεσμα της αναμέτρησης τον Ιούλιο του 2019, στην Ελλάδα. Αναλύοντας αρχικά βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ, αλλά και κάποιες διαφορές που υπάρχουν μεταξύ του Μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών, γίνεται μετάβαση στη πιο σύγχρονη μορφή του Μάρκετινγκ, το ψηφιακό. Έτσι λοιπόν και με τη Διαφήμιση, ξεκινώντας από την Παραδοσιακή μορφή της, που περιοριζόταν στην έντυπη, την τηλεοπτική και τη ραδιοφωνική, εξελίσσεται και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα, ήτοι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθιστώντας την ακόμα πιο αποτελεσματική. Μπορούμε λοιπόν να πούμε πως τα δύο παραπάνω στοιχεία, το Μάρκετινγκ και η Διαφήμιση, μπορούν να εφαρμοστούν και στην Πολιτική, και να οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, εάν αξιοποιηθούν κατάλληλαel
heal.abstractThe purpose of this study is to find out whether Social Media contributed to the July 2019 election result in Greece. First of all we analyze some basic concepts of Marketing, but also some of the differences that exist between the Product and the Service Marketing. Then, we move forward to the most modern form of Marketing, the Digital. The next chapter is dedicated to Advertising. Starting from the Traditional form, which had limited choices of projection, it evolves and adapts to the new data, as we know it the Social Media, making it even more effective. So we can say that the two elements above, Marketing and Advertising, can also be applied to Politics, and lead to the desired result, if used properly.en
heal.advisorNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης Οικονομία- Τμήμα Διοίκηση Οργανισμών , Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPagesσελ.213-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ




 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15687
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.