Παράγοντες που επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών για τις διαδικτυακές διαφημίσεις και γιατί είναι αρνητικοί απέναντι τους (Bachelor thesis)

Γαλατά, Αθανασία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓαλατά, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2023-04-21T13:39:42Z-
dc.date.available2023-04-21T13:39:42Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15637-
dc.descriptionΣχολή Διοίκηση Και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμού -Μάρκετινγκ Και Τουρισμού, 2020 (α/α 11920)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subjectΑποφυγή διαδικτυακής διαφήμισηςel
dc.subjectΑπόψεις για τις διαδικτυακές διαφημίσειςel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel
dc.subjectOnline advertisingen
dc.subjectAvoidance of online advertisingen
dc.subjectViews on online advertisingen
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών για τις διαδικτυακές διαφημίσεις και γιατί είναι αρνητικοί απέναντι τουςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.secondaryTitleFactors that influence consumers views on online advertising and the reasons for those who are negative about online advertisingen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary11920-
heal.dateAvailable2023-04-21T13:40:42Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκηση Και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμού -Μάρκετινγκ Και Τουρισμούel
heal.publicationDate2020-06-18-
heal.bibliographicCitationΓαλατά, Α. (2020). Παράγοντες που επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών για τις διαδικτυακές διαφημίσεις και γιατί είναι αρνητικοί απέναντι τους. ( Πτυχιακή Εργασία) ΔΙΠΑΕ.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών για τις διαδικτυακές διαφημίσεις και τους λόγους για τους οποίους είναι αρνητικοί απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση στην διαδικτυακή διαφήμιση Στην αρχή του κεφαλαίου αναφέρεται ο ορισμός της διαδικτυακής διαφήμισης και λίγα λόγια σχετικά με αυτή. Γίνεται επίσης μια σύγκριση ανάμεσα σε διαδικτυακή και παραδοσιακή διαφήμιση ενώ στη συνέχεια αναφέρονται τα χαρακτηριστικά των ψηφιακών μέσων, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που έχει η διαδικτυακή διαφήμιση. Επίσης στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζονται τα είδη της διαδικτυακής διαφήμισης ενώ στο τέλος γίνεται μια ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στις πεποιθήσεις και τις στάσεις των καταναλωτών προς την διαδικτυακή διαφήμιση. Στη συνέχεια, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τη στάση των καταναλωτών προς τη διαδικτυακή διαφήμιση. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στην αποφυγή των διαδικτυακών διαφημίσεων και στους τύπους αποφυγής της. Συνεχίζοντας, παρατίθενται οι λόγοι της αποφυγής των διαδικτυακών διαφημίσεων. Επιπλέον, αναφέρεται πως αντιμετωπίζεται η αποφυγή των διαφημίσεων. Τέλος, το κεφάλαιο κλείνει με την ανάλυση του λογισμικού αποφυγής των διαδικτυακών διαφημίσεων. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει το πρακτικό μέρος της έρευνας, όπου εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών προς τις διαδικτυακές διαφημίσεις και τους λόγους που είναι αρνητικοί απέναντι της. Στη συνέχεια , παρατίθενται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνας.el
heal.abstractThis thesis examines the factors that influence consumers' views on online advertising and the reasons why they are negative about online advertising. An overview of online advertising is given in the first chapter. At the beginning of the chapter, the definition of online advertising and a few words about it are mentioned. A comparison is also made between online and traditional advertising, followed by the characteristics of digital media, the advantages and disadvantages of online advertising. Also in this chapter are presented the types of online advertising while at the end there is an analysis of social media. The second chapter refers to the beliefs and attitudes of consumers toward online advertising. Then, the factors that influence the attitude of consumers towards online advertising are analyzed. In addition, there is a reference to the avoidance of online advertising and its types of avoidance. The reasons for avoiding online advertising are listed below. Besides, it is reported that advertising is avoided. Thus, the chapter closes with the analysis of software to avoid online advertising. The third chapter includes the practical part of the research, which examines the factors that influence consumers' views on online advertising and the reasons why they are negative towards it. Finally, the results and conclusions of the research are presented.en
heal.advisorNameΣταλίδης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣταλίδης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκηση Και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμού -Μάρκετινγκ Και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages59-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΓΑΛΑΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗ.pdfΠτυχιακή εργασία1.45 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15637
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.