Η συμβολή του μάνατζερ(προϊστάμενου) της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην καθημερινή εργασιακή απόδοση των εργαζομένων της (Master thesis)

Χαραλαμπίδου, Γιαννούλα


Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια να μελετηθεί η συμβολή του Μάνατζερ της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην καθημερινή εργασιακή απόδοση των εργαζομένων της. Η επιτυχία κάθε οργανισμού ή επιχείρησης μπορεί να εντοπισθεί σε εργαζόμενους που έχουν κίνητρα. Αυτό είναι ιδιαίτερα αληθινό και σημαντικό στο σημερινό ταραχώδες και συχνά χαοτικό περιβάλλον, όπου η επιτυχία εξαρτάται από την αξιοποίηση των εργαζομένων. Η ικανότητα προσέλκυσης, διατήρησης και ανάπτυξης ταλαντούχων εργαζομένων αποτελεί το κλειδί μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Οι άνθρωποι είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο ενός οργανισμού αλλά και πάλι, η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων για οποιαδήποτε επιχείρηση αποτελεί το πιο δύσκολο αντικείμενο. Σε αντίθεση με τα φυσικά περιουσιακά στοιχεία, οι άνθρωποι έχουν τις δικές τους ατομικές ανάγκες, οι οποίες πρέπει να ικανοποιηθούν και συνήθειες που πρέπει να αντιμετωπιστούν για να συμβάλουν στην οργανωσιακή κουλτούρα και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Οι εργαζόμενοι είναι άτομα που φέρνουν τις δικές τους προοπτικές, αξίες και χαρακτηριστικά στην οργανωσιακή ζωή και όταν διοικούνται αποτελεσματικά, μπορεί να αποφέρουν σημαντικά οφέλη στους οργανισμούς (Mullins, 1999). Ωστόσο, όταν υπάρχει κακοδιαχείριση, υπάρχει πιθανότητα να περιοριστεί σοβαρά η ανάπτυξη ενός οργανισμού και να απειληθεί η βιωσιμότητα του. Σε οποιαδήποτε εταιρεία, ο πυρήνας της είναι οι υπάλληλοί της, των οποίων η παρουσία και η συμβολή τους είναι πολύτιμη ώστε να καθορίζουν εάν η εταιρεία πρόκειται να έχει επιτυχία ή αποτυχία. Μια εταιρεία μπορεί να έχει καλό διευθυντή, καλό όραμα και καλό στόχο. Παρ’ όλα αυτά, αν παραμελεί τους υπαλλήλους της, πρακτικά η εταιρεία θα βρίσκεται σε αναταραχή. Οι μη ικανοποιημένοι εργαζόμενοι παράγουν μη ικανοποιητικά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση της ανώτατης διοίκησης να διασφαλίζει ότι οι υπάλληλοί της είναι ικανοποιημένοι στις εργασίες τους. Όταν είναι ικανοποιημένοι προσπαθούν για την επίτευξη των στόχων και του σκοπού του οργανισμού (Latham, 1994, Egan, 1998). Η επιτυχία κάθε οργανισμού εξαρτάται από την ικανότητα των διευθυντών να παρέχουν ένα περιβάλλον στους υπαλλήλους τους, το οποίο θα προάγει την δημιουργία κινήτρων. Η πρόκληση για τους διευθυντές σήμερα είναι να διαμορφώσουν ένα περιβάλλον που θα παρέχει κίνητρα στο προσωπικό, με στόχο την καλύτερη απόδοση τους στο χώρο εργασίας. Ο διευθυντής πρέπει να γνωρίζει τη συμπεριφορά του καθενός υπαλλήλου και τι μπορεί να παρακινήσει τον καθένα ξεχωριστά. Κατανοώντας τις ανάγκες των εργαζομένων, οι διευθυντές μπορούν να καταλάβουν με ποιο τρόπο να τους παρακινήσουν. Ο στόχος των περισσότερων εταιρειών είναι να επωφεληθούν από τα θετικά στοιχεία της συμπεριφοράς των εργαζομένων στο χώρο εργασίας,.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Keywords: Ελλάδα;Οργανισμός;Εργαζόμενος;Διευθυντής;Τριτοβάθμια Εκπαίδευση;Ψυχολογικό συμβόλαιο;Greece;Organization;Employee;Manager;Higher Education;Psychological contract
Description: Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2021 (α/α 13939)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15616
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.24 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15616
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.