Η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων περίοδο της οικονομικής ύφεσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η περίπτωση των δημοτικών σχολείων του νομού Καστοριάς (Master thesis)

Κωττά, Αργυρώ-Μαρκέλλα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωττά, Αργυρώ-Μαρκέλλαel
dc.date.accessioned2022-09-17T22:33:23Z-
dc.date.available2022-09-17T22:33:23Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15339-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2019 α.α 10816el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectδιαχείριση ανθρώπινων πόρωνel
dc.subjectοικονομική κρίσηel
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectδημοτικά σχολείαel
dc.subjectΚαστοριάel
dc.subjecthuman resource managementen
dc.subjecteconomic crisisen
dc.subjectprimary educationen
dc.subjectprimary schoolsen
dc.subjectKastoriaen
dc.titleΗ διαχείριση των ανθρώπινων πόρων περίοδο της οικονομικής ύφεσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η περίπτωση των δημοτικών σχολείων του νομού Καστοριάςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationSchool personnel managementen
heal.classificationΔιαχείριση προσωπικού σχολείουel
heal.classificationFinancial crises--Greeceen
heal.classificationΟικονομικές κρίσεις--Ελλάδαel
heal.classificationEducation, Primary--Greece--Kastoria (Perfecture)en
heal.classificationΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια--Ελλάδα--Καστοριά (Νομός)el
heal.identifier.secondary10816-
heal.dateAvailable2022-09-17T22:34:23Z-
heal.languagefr-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2019-03-06-
heal.bibliographicCitationΚωττά Α. (2019). Η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων περίοδο της οικονομικής ύφεσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η περίπτωση των δημοτικών σχολείων του νομού Καστοριάς (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα εξετάζει τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στα πλαίσια της προσφοράς ποιοτικών υπηρεσιών κατά την περίοδο της οικονομικής ύφεσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η έρευνα διεξήχθη σε Δημοτικά Σχολεία του Νομού Καστοριάς. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, αποτελούμενο από 38 μεταβλητές. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής εισέρχονται, χωρίς να το καταλάβουν, στη φιλοσοφία της μείωσης των δαπανών χωρίς, όμως, να μειώσουν την ποιότητά τους γιατί είναι αναγκαία προϋπόθεση για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Συγκεκριμένα, επιλέγουν να μειώσουν το κόστος, αλλά εξακολουθούν να προωθούν το ομαδικό πνεύμα και τη διαρκή βελτίωση των γνώσεων – δεξιοτήτων - ικανοτήτων των εκπαιδευτικών για την ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών.el
heal.abstractThis research examines the management of human resources in the context of offering quality services during the period of economic recession in Primary Education. The survey was conducted in Primary Schools in Kastoria. A questionnaire consisting of 38 variables was used to collect the data. The results of the survey showed that teachers and the educational managers inducted unconsciously the cost reduction philosophy without reducing their quality because this is a prerequisite for survival. In particular, they choose to reduce costs but continue to promote team spirit and the continuous improvement of teachers' skills - abilities - for the qualitative upgrading of the services offered.en
heal.advisorNameΚωνσταντόπουλος, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντόπουλος, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages119 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kwtta.pdf2.71 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15339
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.