Channel Management (Bachelor thesis)

Θωμοπούλου, Στέλλα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘωμοπούλου, Στέλλαel
dc.date.accessioned2022-09-11T17:22:32Z-
dc.date.available2022-09-11T17:22:32Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15298-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας,2018 α.α 9443el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectσύστημα κρατήσεων ξενοδοχείωνel
dc.subjectκανάλιαel
dc.subjectλογισμικό διαχείρισης διαδικτυακών κρατήσεωνel
dc.subjectξενοδοχείαel
dc.subjectτουρισμόςel
dc.subjectδιαχείριση καναλιώνen
dc.subjecthotels reservation systemen
dc.subjectchannelsen
dc.subjectonline booking applicationsen
dc.subjecthotelsen
dc.subjecttourismen
dc.subjectchannel managementen
dc.subjectπολιτική διανομήςel
dc.subjectdistribution policyen
dc.titleChannel Managementen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationMarketing channels--Managementen
heal.classificationΚανάλια μάρκετινγκ--Διoίκηση και οργάνωσηel
heal.classificationHotels--Reservation systemsen
heal.classificationΞενοδοχεία--Συστήματα κρατήσεωνel
heal.classificationTourism--Marketingen
heal.classificationΤουρισμός--Μάρκετινγκel
heal.identifier.secondary9443-
heal.dateAvailable2022-09-11T17:23:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.publicationDate2018-02-22-
heal.bibliographicCitationΘωμοπούλου Σ. (2018). Channel Management (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ συγγραφή της πτυχιακής εργασίας με θέμα «Channel Management» εκπονήθηκε στα πλαίσια των υποχρεώσεων μου για την ολοκλήρωση του κύκλου σπουδών μου στο Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Αλεξανδρείου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Στην εργασία αυτή θα δούμε ορισμούς και διευκρινήσεις ως προς τη χρήση κάποιων ηλεκτρονικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στα τμήματα κρατήσεων ενός ξενοδοχείου. Παρακάτω, λοιπόν, θα δούμε τι ακριβώς είναι αυτά τα λεγόμενα κανάλια, οι channel managers και μερικούς από τους όρους που χρησιμοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού και συγκεκριμένα στα τμήματα κρατήσεων. Να επισημάνουμε πως πολλοί από αυτούς τους ορισμούς που θα δούμε είναι ξενόγλωσσοι. Τέλος, θα αναλύσουμε την έρευνα που έχει διεξαχθεί στα πλαίσια της εργασίας αυτής με τίτλο “ Λογισμικό διαχείρισης διαδικτυακών κρατήσεων Channel Manager. Είναι απαραίτητο;” Στο κομμάτι αυτό παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας σύμφωνα με το δείγμα των ερωτηθέντων καθώς και κάποιες πιο σύνθετες αναλύσεις των αποτελεσμάτων αυτών.el
heal.advisorNameΑβδημιώτης, Σπυρίδωνel
heal.committeeMemberNameΑβδημιώτης, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages64 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thomopoulou.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15298
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.