Marketing plan για την Green Cola (Bachelor thesis)

Τσερκέζης, Θεόδωρος-Ευθύμιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσερκέζης, Θεόδωρος-Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2022-09-07T18:34:28Z-
dc.date.available2022-09-07T18:34:28Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15271-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, πρώην Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2018 α.α 9470el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectσχέδιο μάρκετινγκel
dc.subjectβιομηχανία μη αλκοολούχων ποτώνel
dc.subjectαναψυκτικάel
dc.subjectμη αλκοολούχα ποτάel
dc.subjectελληνική οικονομίαel
dc.subjectελληνική επιχείρησηel
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectnon-alcoholic beverage industryen
dc.subjectsoft drinksen
dc.subjectnon-alcoholic beveragesen
dc.subjectgreek economyen
dc.subjectgreek companyen
dc.subjectGreen Cola Hellasen
dc.titleMarketing plan για την Green Colael
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationSoft drink industry--Greeceen
heal.classificationΒιομηχανία αναψυκτικών--Ελλάδαel
heal.classificationBusiness planningen
heal.classificationΕπιχειρηματικός σχεδιασμόςel
heal.classificationMarketing--Managementen
heal.classificationΜάρκετινγκ--Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.identifier.secondary9470-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων-πρώην Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2018-03-05-
heal.bibliographicCitationΤσερκέζης Θ. (2018). Marketing plan για την Green Cola (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ εργασία που ακολουθεί αποτελεί μια προσπάθεια του φοιτητή αρχικά να αναλύσει την εταιρεία Green Cola σε θεωρητικό επίπεδο αλλά και την υπάρχουσα κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Εν συνέχεια πραγματοποιείται η πρόταση του πρόταση του φοιτητή με ένα νέο μάρκετινγκ πλάνο για την εταιρεία αλλά και το ίδιο το προϊόν, το αναψυκτικό Green Cola. Ο λόγος που επιλέχθηκε αυτό το θέμα συνιστάται σε δυο παράγοντες. Αφενός μεν για να γίνει μια ερευνητική εργασία με αντικείμενο μια ελληνική επιχείρηση που καθημερινά συνεχίζει και εκπλήσσει την ελληνική οικονομία και αφετέρου δε λόγω του ότι για ένα σύντομο χρονικό διάστημα έζησα στην περιοχή του Έβρου, την πατρίδα δηλαδή της εταιρείας αυτής. Η εργασία αυτή, διεκπεραιώθηκε σε περίοδο ριζικών αλλαγών στην αγορά, πολλά θέματα ήταν υπό διαμόρφωση και η γενική εικόνα της αγοράς ρευστή, το μέλλον ασταθές και αβέβαιο και ακόμα και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι πληροφορούνταν από άτυπες συζητήσεις και φημολογίες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά σε αυτό το σημείο όλους εκείνους που στάθηκαν αρωγοί στο να ανταπεξέλθω σε οποιεσδήποτε δυσκολίες και να βγάλω εις πέρας την παρούσα πτυχιακή εργασία. Συγκεκριμένα, θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την οικογένεια μου για την υποστήριξη και την υπομονή τους όλο αυτόν τον καιρό, τον κύριο Σάββα Μαυρίδη για την μεγάλη υπομονή και υποστήριξη του σε όλη την διάρκεια της συγγραφής και για τις ώρες που μπόρεσε να αφιερώσει για την επικοινωνία μας, λόγω του ότι βρίσκομαι στην Γερμανία, και τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την κυρία Έλενα Μητρομάρα, Marketing Manager της Green Cola, για την ευχάριστη συνέντευξη που είχαμε.el
heal.abstractThe main purpose of the following thesis is to create a marketing plan as well as to provide an in-depth research of the Greek beverage market, mainly cola beverages, coupled with an analysis of the Green Cola company. In particular, the first part of the thesis you will get a complete overview of the marketing plan theory which in necessary in conducting a marketing plan. Then, follows the marketing plan itself for the Green Cola beverage, a SWOT analysis, the definition of marketing objectives, an analysis of the company’s main competitors, the marketing strategy and of course the action plan. Finally, there is a survey of consumer’s characteristics and their consumer behaviour about cola beverages. Through the study and conduction of this research, there will be important and very beneficial conclusions that Green Cola should focus on, in order to shape its new strategy, which will improve both its image on the marketing and its try to increase the market share.en
heal.advisorNameΜαυρίδης, Σάββαςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Σάββαςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων-πρώην Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages91 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15271
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.