Το επιχειρηματικό marketing στις startups (Bachelor thesis)

Κωστοπούλου, Βασιλική


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωστοπούλου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2022-09-07T17:42:58Z-
dc.date.available2022-09-07T17:42:58Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15270-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, πρώην Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2018 α.α 9471el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectμάρκετινγκel
dc.subjectεπιχειρηματικότηταel
dc.subjectνεοφυείς επιχειρήσειςel
dc.subjectκαινοτόμος επιχειρηματικότηταel
dc.subjectελληνική αγοράel
dc.subjectmarketingen
dc.subjectentrepreneurshipen
dc.subjectstart-upsen
dc.subjectinnovative entrepreneurshipen
dc.subjectgreek marketen
dc.titleΤο επιχειρηματικό marketing στις startupsel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationNew business enterprisesen
heal.classificationΝέες επιχειρήσειςel
heal.classificationNew business enterprises--Marketingen
heal.classificationΝέες επιχειρήσεις--Μάρκετινγκel
heal.classificationEntrepreneurship--Greeceen
heal.classificationΕπιχειρηματικότητα--Ελλάδαel
heal.identifier.secondary9471-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων-πρώην Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2018-03-05-
heal.bibliographicCitationΚωστοπούλου Β. (2018). Το επιχειρηματικό marketing στις startups (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες, και ειδικότερα μετά το 1990, οπότε και μια σειρά από ιστορικά γεγονότα, όπως η πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού, η ένταξη της Κίνας στο καπιταλιστικό οικονομικό σύστημα και η δημιουργία του διαδικτύου, οδήγησε την επιχειρηματικότητα ως ένα κεντρικό ζήτημα των σύγχρονων κοινωνιών, στο οποίο πρωτοπόροι τέθηκαν επιχειρηματίες νεαρής ηλικίας, ακόμα και έφηβοι, σε αντίθεση με τη κλασική εικόνα του μεσήλικα και υπερήλικα επιτυχημένου επιχειρηματία- βιομήχανου. Η νέα αυτή κατάσταση φυσικά δεν ήταν και δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα. Η χρηματοδότηση, το μάρκετινγκ, το branding, η εκπαίδευση των νέων επιχειρηματιών καθώς και η διάθεση των προϊόντων στις αγορές, αποτελεί το θέμα της παρούσας μελέτης, σε παγκόσμια κλίμακα καθώς και στην ελληνική αγορά.el
heal.abstractIn recent decades, and in particular since 1990, when a series of historical events such as the fall of existing socialism, China's integration into the capitalist economic system, and the creation of the internet, entrepreneurship has been a central issue for modern societies, in which pioneers set young entrepreneurs, even teenagers, as opposed to the classic image of the middle-aged and elderly successful entrepreneur-industrialist. This new state of course was not and is not an easy step. Funding, marketing, branding, training young entrepreneurs and marketing products are the subject of this study, on a global scale as well as on the Greek market.en
heal.advisorNameΚοκκίνης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΚοκκίνης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων-πρώην Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages48 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15270
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.