Πρωτογενείς ρύποι θερμικών μηχανών και τρόποι αντιμετώπισής τους (Bachelor thesis)

Τσουρέκης, Γεώργιος/ Χαριτάκης, Ιωάννης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσουρέκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΧαριτάκης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2022-08-16T12:50:11Z-
dc.date.available2022-08-16T12:50:11Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15136-
dc.descriptionΠτυχιακή Εργασία – Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών – Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτων,2018 α.α 9570el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectμηχανές εσωτερικής καύσηςel
dc.subjectπρωτογενείς ρύποιel
dc.subjectθερμικές μηχανέςel
dc.subjectαυτοκίνηταel
dc.subjectαντιρρύπανσηel
dc.subjectinternal combustion enginesen
dc.subjectprimary pollutantsen
dc.subjectheat enginesen
dc.subjectcarsen
dc.subjectanti-pollutionen
dc.titleΠρωτογενείς ρύποι θερμικών μηχανών και τρόποι αντιμετώπισής τουςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationInternal combustion engines--Environmental aspectsen
heal.classificationΜηχανές εσωτερικής καύσης--Περιβαλλοντικές απόψειςel
heal.classificationInternal combustion engines--Exhaust gasen
heal.classificationΜηχανές εσωτερικής καύσης--Καυσαέριοel
heal.classificationAir--Pollutionen
heal.classificationΑέρας--Ρύπανσηel
heal.identifier.secondary9570-
heal.dateAvailable2022-08-16T12:51:11Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτωνel
heal.publicationDate2018-03-16-
heal.bibliographicCitationΤσουρέκης Γ., Χαριτάκης Ι. (2018). Πρωτογενείς ρύποι θερμικών μηχανών και τρόποι αντιμετώπισής τους(Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΑναμφισβήτητα οι Μηχανές Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) και ειδικότερα το αυτοκίνητο άλλαξαν την εικόνα και εν μέρει την πορεία του κόσμου. Η συνεισφορά των οχημάτων σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας δεν χρειάζεται να αναλυθεί μιας και πλέον κανείς δε μπορεί να φανταστεί τη ζωή μας χωρίς την αυτοκίνηση. Από την άλλη, έφερε την ανθρωπότητα μπροστά σε νέα προβλήματα και κινδύνους. Από τα παραπάνω γίνεται κατανοητό ότι το αυτοκίνητο όσο λειτουργικό είναι, άλλο τόσο είναι ρυπογόνο. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα θα εξακολουθήσουν να αποτελούν βιώσιμο τρόπο μετακίνησης τον 21ο αιώνα, χρειάζεται να αναληφθεί προληπτική δράση ώστε να μειωθούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους. Ήδη εδώ και δεκαετίες διάφοροι φορείς, οι κυβερνήσεις, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και το επιστημονικό δυναμικό παγκόσμια ασχολούνται με αυτό το θέμα και σίγουρα τα αυτοκίνητα στις μέρες μας είναι φιλικότερα προς το περιβάλλον, όμως τα προβλήματα παραμένουν και εντείνονται λόγω της ολοένα και μεγαλύτερης χρήσης του αυτοκινήτου ως μέσο, καλύπτοντας περισσότερα οδοχιλιόμετρα από περισσότερους χρήστες του. Η πτυχιακή εργασία που παρουσιάζεται με τίτλο «Ρύποι θερμικών μηχανών και τρόποι αντιμετόπισης», έχει ως στόχο να καλύψει καταρχήν την δική μας ανάγκη για έρευνα, προβληματισμό και ανάδειξη συγκεκριμένων συμπερασμάτων σε σχέση με το πώς μπορούμε να καλύπτουμε την ανάγκη της μετακίνησης και μεταφοράς χωρίς να επιβαρύνουμε την ίδια τη ζωή μας. Παράλληλα, γίνεται προσπάθεια να αναδειχτούν οι διάφοροι τρόποι περιορισμού της ρύπανσης που προκαλείται από τις Μ.Ε.Κ.el
heal.advisorNameΜίχος, Φώτιοςel
heal.committeeMemberNameΜίχος, Φώτιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages94 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haritakis-Tsourekis.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15136
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.