Η συμπεριφορά καταναλωτή κατά την αγορά προϊόντων αρτοποιίας και πως αυτή επηρεάζει την διαμόρφωση καναλιών διανομής (Bachelor thesis)

Χρίστου, Νικολέττα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧρίστου, Νικολέτταel
dc.date.accessioned2022-07-24T00:02:28Z-
dc.date.available2022-07-24T00:02:28Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15037-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2019 (α/α 11089)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectαρτοποιίαel
dc.subjectbakeryen
dc.subjectκανάλια διανομήςel
dc.subjectdistribution channelsen
dc.subjectαγοραστική συμπεριφοράel
dc.subjectbuying behavioren
dc.titleΗ συμπεριφορά καταναλωτή κατά την αγορά προϊόντων αρτοποιίας και πως αυτή επηρεάζει την διαμόρφωση καναλιών διανομήςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΚαταναλωτική συμπεριφοράel
heal.classificationConsumer behavioren
heal.classificationΠροϊόντα αρτοποίησηςel
heal.classificationΦυσική διανομή αγαθώνel
heal.classificationPhysical distribution of goodsen
heal.classification.UDCBaked productsen
heal.identifier.secondary11089-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2019-02-21-
heal.bibliographicCitationΧρίστου, Ν. (2019). Η συμπεριφορά καταναλωτή κατά την αγορά προϊόντων αρτοποιίας και πως αυτή επηρεάζει την διαμόρφωση καναλιών διανομής (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία έρευνα που αποτάθηκε απο τον καθηγητή εφαρμογών του τμήματος δοιηκισης επιχειρήσεων και εμπορίας και διαφημίσεις του ΑΤΕΙΘ κ. Βλαχάκη Σωτήριο στη φοιτήτρια Χρίστου Νικολέττα. Η πτυχιακή αυτή έχει ως θέμα τη συμπεριφορά καταναλωτή κατά την αγορά προϊόντων αρτοποιίας και πώς αυτή επηρεάζει την διαμόρφωση καναλιών διανομής . Η πτυχιακή διεξάγετε στο διάστημα Οκτωβρίου Φεβρουάριου και αποτελείτε από δευτερογενή στοιχεία που ζητήθηκε να γίνει συλλογή από ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας και στη συνέχεια από πρωτογενή στοιχεία που αναζητήθηκαν κατόπιν μελέτης από περιπτώσεις επιχειρήσεων σε Ελλάδα και Αγγλία. Η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συλλογής δευτερογενών στοιχείων ήταν από κάποια επιλεγμένα κομμάτια εξειδικευμένων βιβλίων , επιστημονικών άρθρων και εγκύρους διαδικτυακούς ισότοπους .Απο την αλλη έχουμε την συλλογή πρωτοετών στοιχείων που έγινε με τη μέθοδο της συνέντευξης.el
heal.advisorNameΒλαχάκης , Σωτήριοςel
heal.committeeMemberNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages36 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xristou.pdf838.49 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15037
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.