Η αναβάθμιση υπηρεσιών της business class στις υπερατλαντικές αερομεταφορές ως κίνητρο επιλογής (Bachelor thesis)

Γιαγκίδης, Γεώργιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαγκίδης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2022-07-20T22:02:33Z-
dc.date.available2022-07-20T22:02:33Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15003-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού,2019 (α/α 11075)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectbusiness classen
dc.subjectαεροπορικές εταιρείεςel
dc.subjectairlinesen
dc.subjectαεροπορική συμμαχίαel
dc.subjectairline alliancesen
dc.subjectανέσεις ταξιδιούel
dc.subjecttravel amenitiesen
dc.subjectυπερατλαντική πτήσηel
dc.subjecttransatlantic flighten
dc.titleΗ αναβάθμιση υπηρεσιών της business class στις υπερατλαντικές αερομεταφορές ως κίνητρο επιλογήςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΑεροναυτική, Εμπορικήel
heal.classificationAeronautics, Commercialen
heal.classificationΕπιβάτες αεροπλάνου--Υπηρεσίες γιαel
heal.classificationAirplane occupants--Services foren
heal.classificationΥπερατλαντικές πτήσειςel
heal.classificationTransatlantic flightsen
heal.identifier.secondary11075-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2019-02-19-
heal.bibliographicCitationΓιαγκίδης, Γ. (2019). Η αναβάθμιση υπηρεσιών της business class στις υπερατλαντικές αερομεταφορές ως κίνητρο επιλογής. (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.el
heal.abstractBusiness Class (γνωστή επίσης ως executive class ή upper class) είναι ένα υψηλής ποιότητας δεύτερης κατηγορίας ταξίδια διαθέσιμη σε ορισμένες εμπορικές αεροπορικές εταιρείες και τις σιδηροδρομικές γραμμές. Το επίπεδο της στέγασης είναι υψηλότερη από οικονομική θέση και την εγχώρια πρώτη θέση, αλλά χαμηλότερες από τις διεθνείς πρώτης θέσης. Ωστόσο, πολλές διεθνείς αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν μόνο διακεκριμένη θέση, όπως το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης. Όσον αφορά τους επιβάτες της business class που απαρτίζονται συνήθως από ανθρώπους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς είναι σημαντικό για αυτούς να φτάσουν ξεκούραστοι στον προορισμό τους για να διεκπεραιώσουν με τη μέγιστη δυνατή επιτυχία τα εργασιακά τους καθήκοντα καθώς επίσης να μπορέσουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού να εργαστούν ή να ρίξουν μια τελευταία ματιά στις υποχρεώσεις τους. Για αυτό το λόγο οι αεροπορικές εταιρίες βρίσκονται σε διαρκή ανταγωνισμό όσον αφορά την εξυπηρέτηση πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το ταξίδι. Οι τομείς που πρέπει να προσέξουν είναι πολλοί, οι χώροι του καθιστικού πριν την αναχώρηση, η καλή και άμεση εξυπηρέτηση που προσφέρει το προσωπικό του αεροσκάφους, η άνεση των καθισμάτων, η παροχή και η ποικιλία χρήσης τεχνολογικών προϊόντων για τη ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια της πτήσης, η παροχή και η ποιότητα των γευμάτων είναι μερικά από αυτά. H business class διαθέτει προνομιακές θέσεις σε αυτούς που την προτιμούν. Τα προνόμια που προσφέρει προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες – επιθυμίες του επιβάτη δίνοντας τους πιο άνετες θέσεις , καλύτερο φαγητό , δυνατότητα μεταφοράς περισσότερων αποσκευών , επίσης πολλές φορές προσφέρουν δωρεάν ποτά , ηλεκτρονικές συσκευές (τηλεόραση,ράδιο,laptop κτλ.) και προσπαθούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες που παρουσιάζονται. Η εν λόγω εργασία δε θα αναφερθεί σε κάθε αεροπορική εταιρία ξεχωριστά άλλα θα παρουσιάσει μερικές ενδεικτικές από κάθε αεροπορική συμμαχία και θα ασχοληθεί περισσότερο με τις τρεις συμμαχίες που κυριαρχούν στον κλάδο σήμερα, θα αξιοποιήσει κυρίως τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου για να υπολογιστούν οι προθέσεις αγοράς και η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της business class. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται σύντομη αναφορά στην ιστορία και τη φιλοσοφία της business class, εν συνεχεία στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι υπηρεσίες που προσφέρονται στους επιβάτες της business class πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το πέρας του ταξιδιού για κάθε αεροπορική εταιρία ξεχωριστά . Στο τρίτο κεφάλαιο διατίθεται ερωτηματολόγιο που δημιουργήθηκε για την εξαγωγή αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων όσον αφορά τα υπερατλαντικά ταξίδια και την πρόθεση αγοράς ναύλου business class. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα.el
heal.abstractBusiness Class (also known as the executive class or upper class) is a high quality second-class travel available on some commercial airlines and rail lines. The level of housing is higher than economy class and domestic first class but lower than international first class. However, many international airlines offer only business class as the highest level of service. As for business class passengers are usually composed of people who travel for business purposes is important for them to reach their destination relaxed to process the maximum success of their job responsibilities and to help during the journey to work or take a last look at their obligations. For this reason the airlines are in a constant competition for service before, during and after the trip. The areas to be careful there are many, the lounges before departure, the good and prompt service offered by the staff on board, comfortable seats, provision and use a variety of technology products for the entertainment during the flight The provision and quality of meals are few. Business class has a privileged position to those who prefer. The benefits of trying to meet their needs - the wishes of the passenger, giving the most comfortable seats, better food, more portability luggage also often offer free beverages, electronic devices (TV, radio, laptop, etc.) and try to cover all their needs. This work will not refer to any individual other airline will present some indicative of any alliance and will deal more with the three alliances that dominate the industry today, will use mainly the results of research conducted by questionnaire to estimate purchasing intentions and responses from the general public in upgrading of the business class. The first chapter, a brief reference to history and philosophy of business class, then the second chapter presents the services offered to passengers in business class before, during and after the trip for each airline separately. The third chapter is available questionnaire was created to export the results and conclusions on transatlantic travel and intended market fare business class. The fourth and final chapter presents the conclusions.en
heal.advisorNameΚασσιανίδης , Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΚασσιανίδης, Παναγιώτηςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages73-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GIAGKIDIS.pdf3.93 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15003
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.