Βαθμός ικανοποίησης των επιχειρημάτων της πόλης Κατερίνης από τις παρεχόμενες σε αυτούς. Λογιστικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες από το ιδιωτικά λογιστικά γραφεία. (Bachelor thesis)

Επιχειρήσεις -- Ελλάδα -- Κατερίνη/ Συρανίδης, Γεώργιος


Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο οι επιχειρηματίες της πόλης της Κατερίνης είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από τα λογιστικά τους γραφεία και να αναδειχθεί μέσω της έρευνας το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν τα λογιστικά γραφεία της περιοχής εν λόγω περιοχής. Η παρούσα εργασία επιχειρεί αρχικά να περιγράψει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες που εντοπίζονται στην Περιοχή της Κατερίνης. Στη συνέχεια περιγράφονται στα στοιχεία που ένας επιχειρηματίας διαθέτει και στη συνέχεια δίνεται ο ορισμός της επιστήμης της Λογιστικής. Παρουσιάζονται οι απαιτήσεις του επαγγέλματος και αναφέρονται οι δεξιότητες εκείνες που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική του άσκηση. Παράλληλα γίνεται περιγραφή της ευθύνης που έχει ένας λογιστής απέναντι στον πελάτη του αλλά και απέναντι στο φορολογικό και νομοθετικό καθεστώς της χώρας του. Ακολουθεί ο ορισμός της υπηρεσίας, ενώ γίνεται προσπάθεια να περιγραφτούν οι ποιοτικές λογιστικές υπηρεσίες. Αποσαφηνίζονται οι έννοιες της ικανοποίησης του πελάτη από τις υπηρεσίες που δέχεται και της ικανοποίησης του επιχειρηματία. Ακολουθεί ποσοτική έρευνα η οποία ευελπιστεί να παρουσιάσει το επίπεδο ικανοποίησης των επιχειρηματιών από τις λογιστικές υπηρεσίας που τους προσφέρονται και να αναδειχθούν οι πιθανοί λόγοι δυσαρέσκειάς τους.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Επιχειρήσεις -- Ελλάδα -- Κατερίνη
Business enterprises -- Greece -- Katerini
Συμβουλευτικές εταιρείες
Consulting firms
Λογιστική -- Εξυπηρέτηση πελατών
Accounting -- Customer services
Business enterprises -- Greece -- Katerini
Keywords: λογιστική επιστήμη;Accounting;δεοντολογία λογιστή;deontology of accountant;λογιστικές υπηρεσίες;accounting services;Ικανοποίηση επιχειρηματιών από λογιστικές υπηρεσίες;satisfaction of businessmen from accounting services
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής,2019 (α/α 11082)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14990
Item type: bachelorThesis
General Description / Additional Comments: Πτυχιακή εργασία
Subject classification: Επιχειρήσεις -- Ελλάδα -- Κατερίνη
Business enterprises -- Greece -- Katerini
Συμβουλευτικές εταιρείες
Consulting firms
Λογιστική -- Εξυπηρέτηση πελατών
Accounting -- Customer services
Business enterprises -- Greece -- Katerini
Submission Date: 2022-07-18T19:47:16Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Publication date: 2019-02-21
Bibliographic citation: Συρανίδης, Γ. (2019). Βαθμός ικανοποίησης των επιχειρηματιών της πόλης Κατερίνης από τις παρεχόμενες σε αυτούς. Λογιστικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες από το ιδιωτικά λογιστικά γραφεία. (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.
Abstract: Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο οι επιχειρηματίες της πόλης της Κατερίνης είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από τα λογιστικά τους γραφεία και να αναδειχθεί μέσω της έρευνας το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν τα λογιστικά γραφεία της περιοχής εν λόγω περιοχής. Η παρούσα εργασία επιχειρεί αρχικά να περιγράψει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες που εντοπίζονται στην Περιοχή της Κατερίνης. Στη συνέχεια περιγράφονται στα στοιχεία που ένας επιχειρηματίας διαθέτει και στη συνέχεια δίνεται ο ορισμός της επιστήμης της Λογιστικής. Παρουσιάζονται οι απαιτήσεις του επαγγέλματος και αναφέρονται οι δεξιότητες εκείνες που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική του άσκηση. Παράλληλα γίνεται περιγραφή της ευθύνης που έχει ένας λογιστής απέναντι στον πελάτη του αλλά και απέναντι στο φορολογικό και νομοθετικό καθεστώς της χώρας του. Ακολουθεί ο ορισμός της υπηρεσίας, ενώ γίνεται προσπάθεια να περιγραφτούν οι ποιοτικές λογιστικές υπηρεσίες. Αποσαφηνίζονται οι έννοιες της ικανοποίησης του πελάτη από τις υπηρεσίες που δέχεται και της ικανοποίησης του επιχειρηματία. Ακολουθεί ποσοτική έρευνα η οποία ευελπιστεί να παρουσιάσει το επίπεδο ικανοποίησης των επιχειρηματιών από τις λογιστικές υπηρεσίας που τους προσφέρονται και να αναδειχθούν οι πιθανοί λόγοι δυσαρέσκειάς τους.
The purpose of the paper is to discover whether the entrepreneurs of the city of Katerini are satisfied with the services they receive from their accounting offices and to become known through the research, the quality level of services offered by the accounting offices of the region in question. This paper attempts at first to describe the business activities identified in the Katerini Region. Later on are described the characteristics of the businessmen and then is given the definition of the Accounting science. Then is presented what is required for the practice of the profession of the accountant and also are presented and the skills that are necessary for the effective exercise of it. At the same time, is attempted a description of the responsibility of an accountant towards his client, as well as the tax and legislative status of his country. Also is attempted to described the definition of the terms ''service'' and ''quality of accounting services''. Also are clarified the concepts of customer satisfaction from the services he receives and the satisfaction of the entrepreneur. A quantitative survey follows, which hopes to show the level of satisfaction of businessmen from the accounting service offered to them and to highlight the possible reasons for their dissatisfaction.
Advisor name: Σαμοθρακής, Βαγής
Examining committee: Σαμοθρακής, Βαγής
Publishing department/division: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Publishing institution: ihu
Number of pages: 71
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SIRANIDIS.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14990
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.