Βαθμός ικανοποίησης των επιχειρημάτων της πόλης Κατερίνης από τις παρεχόμενες σε αυτούς. Λογιστικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες από το ιδιωτικά λογιστικά γραφεία. (Bachelor thesis)

Επιχειρήσεις -- Ελλάδα -- Κατερίνη/ Συρανίδης, Γεώργιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΕπιχειρήσεις -- Ελλάδα -- Κατερίνηel
dc.contributor.authorΣυρανίδης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2022-07-18T19:46:16Z-
dc.date.available2022-07-18T19:46:16Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14990-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής,2019 (α/α 11082)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectλογιστική επιστήμηel
dc.subjectAccountingen
dc.subjectδεοντολογία λογιστήel
dc.subjectdeontology of accountanten
dc.subjectλογιστικές υπηρεσίεςel
dc.subjectaccounting servicesen
dc.subjectΙκανοποίηση επιχειρηματιών από λογιστικές υπηρεσίεςel
dc.subjectsatisfaction of businessmen from accounting servicesen
dc.titleΒαθμός ικανοποίησης των επιχειρημάτων της πόλης Κατερίνης από τις παρεχόμενες σε αυτούς. Λογιστικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες από το ιδιωτικά λογιστικά γραφεία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕπιχειρήσεις -- Ελλάδα -- Κατερίνηel
heal.classificationBusiness enterprises -- Greece -- Katerinien
heal.classificationΣυμβουλευτικές εταιρείεςel
heal.classificationConsulting firmsen
heal.classificationΛογιστική -- Εξυπηρέτηση πελατώνel
heal.classificationAccounting -- Customer servicesen
heal.classificationBusiness enterprises -- Greece -- Katerinien
heal.identifier.secondary11082-
heal.dateAvailable2022-07-18T19:47:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2019-02-21-
heal.bibliographicCitationΣυρανίδης, Γ. (2019). Βαθμός ικανοποίησης των επιχειρηματιών της πόλης Κατερίνης από τις παρεχόμενες σε αυτούς. Λογιστικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες από το ιδιωτικά λογιστικά γραφεία. (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.el
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο οι επιχειρηματίες της πόλης της Κατερίνης είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από τα λογιστικά τους γραφεία και να αναδειχθεί μέσω της έρευνας το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν τα λογιστικά γραφεία της περιοχής εν λόγω περιοχής. Η παρούσα εργασία επιχειρεί αρχικά να περιγράψει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες που εντοπίζονται στην Περιοχή της Κατερίνης. Στη συνέχεια περιγράφονται στα στοιχεία που ένας επιχειρηματίας διαθέτει και στη συνέχεια δίνεται ο ορισμός της επιστήμης της Λογιστικής. Παρουσιάζονται οι απαιτήσεις του επαγγέλματος και αναφέρονται οι δεξιότητες εκείνες που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική του άσκηση. Παράλληλα γίνεται περιγραφή της ευθύνης που έχει ένας λογιστής απέναντι στον πελάτη του αλλά και απέναντι στο φορολογικό και νομοθετικό καθεστώς της χώρας του. Ακολουθεί ο ορισμός της υπηρεσίας, ενώ γίνεται προσπάθεια να περιγραφτούν οι ποιοτικές λογιστικές υπηρεσίες. Αποσαφηνίζονται οι έννοιες της ικανοποίησης του πελάτη από τις υπηρεσίες που δέχεται και της ικανοποίησης του επιχειρηματία. Ακολουθεί ποσοτική έρευνα η οποία ευελπιστεί να παρουσιάσει το επίπεδο ικανοποίησης των επιχειρηματιών από τις λογιστικές υπηρεσίας που τους προσφέρονται και να αναδειχθούν οι πιθανοί λόγοι δυσαρέσκειάς τους.el
heal.abstractThe purpose of the paper is to discover whether the entrepreneurs of the city of Katerini are satisfied with the services they receive from their accounting offices and to become known through the research, the quality level of services offered by the accounting offices of the region in question. This paper attempts at first to describe the business activities identified in the Katerini Region. Later on are described the characteristics of the businessmen and then is given the definition of the Accounting science. Then is presented what is required for the practice of the profession of the accountant and also are presented and the skills that are necessary for the effective exercise of it. At the same time, is attempted a description of the responsibility of an accountant towards his client, as well as the tax and legislative status of his country. Also is attempted to described the definition of the terms ''service'' and ''quality of accounting services''. Also are clarified the concepts of customer satisfaction from the services he receives and the satisfaction of the entrepreneur. A quantitative survey follows, which hopes to show the level of satisfaction of businessmen from the accounting service offered to them and to highlight the possible reasons for their dissatisfaction.el
heal.advisorNameΣαμοθρακής, Βαγήςel
heal.committeeMemberNameΣαμοθρακής, Βαγήςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages71-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SIRANIDIS.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14990
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.