Η Συμβολή του Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό (Bachelor thesis)

Βασλής, Γεώργιος/ Κουλιάλης, Δημήτριος


Η παρούσα εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας του τμήματος μάρκετινγκ και έχει ως αντικείμενο την μελέτη και την συμβολή του μάρκετινγκ στον αθλητισμό και πιο συγκεκριμένα για την ομάδα της Δόξας Δράμας. Μελετήθηκαν οι στάσεις, οι ανάγκες και οι επιθυμίες των κατοίκων της πόλης της Δράμας για την αγαπημένη τους ομάδα, έτσι ώστε ο ποδοσφαιρικός σύλλογος της Δόξας Δράμας να μπορέσει να κατανοήσει τις επιθυμίες των φιλάθλων της και να πάρει τις απαραίτητες αποφάσεις για την βελτίωση των οικονομικών του συλλόγου. Επίσης, αναφέρονται διάφορα στοιχεία για το πως λειτουργεί ο κλάδος του αθλητισμού και κυρίως αυτός του ποδοσφαίρου μέσω της ανάλυσης των εσόδων των αθλητικών συλλόγων και χορηγιών, ενώ τέλος, αναλύοντας τα στοιχεία της έρευνας προβαίνουμε σε πιθανές λύσεις για το πρόβλημα του συλλόγου.
Institution and School/Department of submitter: Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Keywords: Αθλητικό μάρκετινγκ;Σταθερό Κόστος;Έσοδα Συλλόγου;Κατηγορίες Χορηγιών;Λειτουργίες Αθλητικού Μάρκετινγκ
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2019 (α/α 11445)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14803
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14803
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.