Ηλεκτρονικό εμπόριο / Επιχειρείν (Bachelor thesis)

Βεργίδου, Πηνελόπη


H εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας νέας τάξης πραγμάτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις επιχειρήσεις οι οποίες αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν στις νέες μορφές τεχνολογίας αλλά και στους νέους τρόπους εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο άνοιξε νέους ορίζοντες και ευκαιρίες τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι ηλεκτρονικές αγορές και η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν δημιουργήσει ένα νέο πλαίσιο στις συναλλαγές. Στην Ελλάδα η χρήση τους αυξάνεται σταδιακά. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που διαθέτουν φυσικό κατάστημα επιχειρούν να δραστηριοποιηθούν και στο διαδίκτυο. Σκοπό της εργασίας είναι η ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου/ ηλεκτρονικού επιχειρείν και η επικρατούσα κατάσταση στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Η εργασία αυτή αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο με τίτλο «Internet & e-επιχειρηματικότητα» αναφέρονται γενικές έννοιες και βασικά χαρακτηριστικά του Internet καθώς επίσης και μία ιστορική αναδρομή μέσα από την οποία περιγράφεται η πορεία προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο δεύτερο κεφάλαιο με τίτλο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο» περιγράφονται η έννοια και η ιστορική εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύονται τα είδη ηλεκτρονικού εμπορίου, τα χαρακτηριστικά του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, η πυραμίδα και οι συνιστώσες επιτυχίας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο κεφάλαιο με τίτλο «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν » περιγράφονται ο όρος, τα μοντέλα, τα πλεονεκτήματα και η σημασία του e-επιχειρείν για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Στο τέταρτο κεφάλαιο με τίτλο «Δημιουργία Ηλεκτρονικού καταστήματος» περιγράφεται η διαδικασία δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος. Στο πέμπτο κεφάλαιο με τίτλο «Εφαρμογή e-εμπορίου στην Ελλάδα» εξετάζεται η ιστορία του e-εμπορίου στην Ελλάδα, στατιστικά στοιχεία και επιτυχημένες επιχειρήσεις. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο μελετάται το e-shop celestino.gr.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Subject classification: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Electronic commence
Επιχειρήσεις -- Δίκτυα υπολογιστών
Business enterprises -- Computer networks
Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο;Electronic commence;b2b;b2c;είδη ηλεκτρονικού εμπορίου;types of electroniv commerce
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2019 (α/α 11119)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14707
Item type: bachelorThesis
General Description / Additional Comments: Πτυχιακή εργασία
Subject classification: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Electronic commence
Επιχειρήσεις -- Δίκτυα υπολογιστών
Business enterprises -- Computer networks
Item language: el
Item access scheme: account
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Publication date: 2019-07-08
Bibliographic citation: Βεργίδου, Π. (2019). Ηλεκτρονικό εμπόριο / Επιχειρείν (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας.
Abstract: H εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας νέας τάξης πραγμάτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις επιχειρήσεις οι οποίες αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν στις νέες μορφές τεχνολογίας αλλά και στους νέους τρόπους εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο άνοιξε νέους ορίζοντες και ευκαιρίες τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι ηλεκτρονικές αγορές και η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν δημιουργήσει ένα νέο πλαίσιο στις συναλλαγές. Στην Ελλάδα η χρήση τους αυξάνεται σταδιακά. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που διαθέτουν φυσικό κατάστημα επιχειρούν να δραστηριοποιηθούν και στο διαδίκτυο. Σκοπό της εργασίας είναι η ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου/ ηλεκτρονικού επιχειρείν και η επικρατούσα κατάσταση στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Η εργασία αυτή αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο με τίτλο «Internet & e-επιχειρηματικότητα» αναφέρονται γενικές έννοιες και βασικά χαρακτηριστικά του Internet καθώς επίσης και μία ιστορική αναδρομή μέσα από την οποία περιγράφεται η πορεία προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο δεύτερο κεφάλαιο με τίτλο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο» περιγράφονται η έννοια και η ιστορική εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύονται τα είδη ηλεκτρονικού εμπορίου, τα χαρακτηριστικά του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, η πυραμίδα και οι συνιστώσες επιτυχίας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο κεφάλαιο με τίτλο «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν » περιγράφονται ο όρος, τα μοντέλα, τα πλεονεκτήματα και η σημασία του e-επιχειρείν για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Στο τέταρτο κεφάλαιο με τίτλο «Δημιουργία Ηλεκτρονικού καταστήματος» περιγράφεται η διαδικασία δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος. Στο πέμπτο κεφάλαιο με τίτλο «Εφαρμογή e-εμπορίου στην Ελλάδα» εξετάζεται η ιστορία του e-εμπορίου στην Ελλάδα, στατιστικά στοιχεία και επιτυχημένες επιχειρήσεις. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο μελετάται το e-shop celestino.gr.
The evolution of technology and the rapid expansion of the internet have set new standards to the way products are made available to the consumers. Also, businesses are urged to follow the new trends making available greater ranges of products and services through the Internet. It is clear that e-commerce has opened new horizons and opportunities for both consumers and businesses. Online shops, online shopping and e-invoicing have created a new framework for trading. In Greece, specifically, their use is gradually increased. More and more businesses, which have a physical store, provide their goods and services through the Net. The primary goal of the current paper, which is consisted of six chapters, is to analyze e-commerce / e-business and the prevailing situation in Greece and abroad. In the first chapter entitled "Internet & e-Entrepreneurship", general concepts and key features of the Internet are presented, as well as a historical overview of the course towards e-commerce. The second chapter entitled "E-Commerce" describes the concept and the historical evolution of e-commerce. Also, we try to analyse the types of ecommerce, its features, its advantages and disadvantages, the pyramid and the success components of e-commerce. The third chapter entitled "e-Business" describes the term, the models, the advantages and the importance of e-business for Greek businesses. The fourth chapter entitled "Creating an Online Store" describes the process of creating an online store. In the fifth chapter entitled "Application of e-commerce in Greece", the history of e-commerce in Greece, statistics and successful businesses are examined. Finally, in the sixth chapter we study the celestino.gr e-shop.
Advisor name: Τσιάκης , Θεοδόσιος
Examining committee: Τσιάκης, Θεοδόσιος
Publishing department/division: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Publishing institution: ihu
Number of pages: 92
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BERGIDOU.pdf4.9 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14707
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.