Ηλεκτρονικό εμπόριο / Επιχειρείν (Bachelor thesis)

Βεργίδου, Πηνελόπη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒεργίδου, Πηνελόπηel
dc.date.accessioned2022-06-11T14:52:16Z-
dc.date.available2022-06-11T14:52:16Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14707-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού, 2019 (α/α 11119)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectElectronic commenceen
dc.subjectb2ben
dc.subjectb2cen
dc.subjectείδη ηλεκτρονικού εμπορίουel
dc.subjecttypes of electroniv commerceen
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο / Επιχειρείνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριοel
heal.classificationElectronic commenceen
heal.classificationΕπιχειρήσεις -- Δίκτυα υπολογιστώνel
heal.classificationBusiness enterprises -- Computer networksen
heal.identifier.secondary11119-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2019-07-08-
heal.bibliographicCitationΒεργίδου, Π. (2019). Ηλεκτρονικό εμπόριο / Επιχειρείν (Πτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας.el
heal.abstractH εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας νέας τάξης πραγμάτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις επιχειρήσεις οι οποίες αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν στις νέες μορφές τεχνολογίας αλλά και στους νέους τρόπους εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο άνοιξε νέους ορίζοντες και ευκαιρίες τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι ηλεκτρονικές αγορές και η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν δημιουργήσει ένα νέο πλαίσιο στις συναλλαγές. Στην Ελλάδα η χρήση τους αυξάνεται σταδιακά. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που διαθέτουν φυσικό κατάστημα επιχειρούν να δραστηριοποιηθούν και στο διαδίκτυο. Σκοπό της εργασίας είναι η ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου/ ηλεκτρονικού επιχειρείν και η επικρατούσα κατάσταση στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Η εργασία αυτή αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο με τίτλο «Internet & e-επιχειρηματικότητα» αναφέρονται γενικές έννοιες και βασικά χαρακτηριστικά του Internet καθώς επίσης και μία ιστορική αναδρομή μέσα από την οποία περιγράφεται η πορεία προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο δεύτερο κεφάλαιο με τίτλο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο» περιγράφονται η έννοια και η ιστορική εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύονται τα είδη ηλεκτρονικού εμπορίου, τα χαρακτηριστικά του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, η πυραμίδα και οι συνιστώσες επιτυχίας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο κεφάλαιο με τίτλο «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν » περιγράφονται ο όρος, τα μοντέλα, τα πλεονεκτήματα και η σημασία του e-επιχειρείν για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Στο τέταρτο κεφάλαιο με τίτλο «Δημιουργία Ηλεκτρονικού καταστήματος» περιγράφεται η διαδικασία δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος. Στο πέμπτο κεφάλαιο με τίτλο «Εφαρμογή e-εμπορίου στην Ελλάδα» εξετάζεται η ιστορία του e-εμπορίου στην Ελλάδα, στατιστικά στοιχεία και επιτυχημένες επιχειρήσεις. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο μελετάται το e-shop celestino.gr.el
heal.abstractThe evolution of technology and the rapid expansion of the internet have set new standards to the way products are made available to the consumers. Also, businesses are urged to follow the new trends making available greater ranges of products and services through the Internet. It is clear that e-commerce has opened new horizons and opportunities for both consumers and businesses. Online shops, online shopping and e-invoicing have created a new framework for trading. In Greece, specifically, their use is gradually increased. More and more businesses, which have a physical store, provide their goods and services through the Net. The primary goal of the current paper, which is consisted of six chapters, is to analyze e-commerce / e-business and the prevailing situation in Greece and abroad. In the first chapter entitled "Internet & e-Entrepreneurship", general concepts and key features of the Internet are presented, as well as a historical overview of the course towards e-commerce. The second chapter entitled "E-Commerce" describes the concept and the historical evolution of e-commerce. Also, we try to analyse the types of ecommerce, its features, its advantages and disadvantages, the pyramid and the success components of e-commerce. The third chapter entitled "e-Business" describes the term, the models, the advantages and the importance of e-business for Greek businesses. The fourth chapter entitled "Creating an Online Store" describes the process of creating an online store. In the fifth chapter entitled "Application of e-commerce in Greece", the history of e-commerce in Greece, statistics and successful businesses are examined. Finally, in the sixth chapter we study the celestino.gr e-shop.el
heal.advisorNameΤσιάκης , Θεοδόσιοςel
heal.committeeMemberNameΤσιάκης, Θεοδόσιος-
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages92-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BERGIDOU.pdf4.9 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14707
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.