Management of aviation companies and market distribution in air transport (Bachelor thesis)

Αγαθαγγελίδης, Παναγιώτης/ Δήμου, Θεοδώρα


The management and administration of an airline operating in the aviation market is a complex process that depends on many different parameters. In the following research, it is given the most common airline's characteristics as well as the structure of its organization. Then the flight management process of an airline is described. Additionally, the cost of an operating airline is analyzed, as well as the strategy that an airline can follow depending on its pricing policy. Finally, the characteristics of the aviation market are presented, the policies that govern it as well as the process of segmentation are recorded by the airlines.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Τμηματοποίηση αγοράς
Market segmentation
Airlines--Personnel management
Αεροπορικές εταιρείες--Διαχείριση προσωπικού
Αεροπορικές εταιρείες--Διοίκηση και οργάνωση
Airlines--Management
Keywords: Αεροπορικές εταιρίες;Τμηματοποίηση;Αγορά;Αερομεταφορές;Airline companies;Segmentation;Market;Air transport
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2017 α.α. 8852
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14248
Table of contents: Πρόλογος………………………………………………………………………………i Πίνακας Περιεχομένων…………………………………………………………….….ii Κατάλογος Πινάκων………………………………………………………...……….iii Περίληψη…………………………………………………………………….………. iv Abstract……………………….……………………………………………………….v Εισαγωγή……………………………………………………………………………...1 Κεφάλαιο 1. Χαρακτηριστικά στοιχεία και οργανόγραμμα μιας αεροπορικής εταιρείας………………………………...……………………………………………..5 1.1 Ορισμός και νομικό πλαίσιο…………………...……………….5 1.2 Χαρακτηριστικά αεροπορικών εταιρειών………..……………..5 1.3 Οι τύποι των πτήσεων………………………………………......7 1.4 Είδη αεροπορικών εταιρειών…………………………………...8 1.5 Οργανωτική δομή και ανθρώπινο δυναμικό αεροπορικών εταιρειών………………………………………………………12 1.5.1 Αρχές οργάνωσης και διοίκησης……….………12 1.5.2 Οργάνωση και ευθύνες προσωπικού…………...13 1.5.3 Τμήματα ανθρωπίνου δυναμικού της αεροπορικής εταιρείας………………………………………..14 Κεφάλαιο 2. Διαχείριση δικτύου πτήσεων…………………………………...………16 2.1 Τύποι δικτύων…………………………………………………17 2.2 Code sharing & franchise……………………………………..19 2.3 Πρόγραμμα πτήσεων………………………………………….21 Κεφάλαιο 3. Το κόστος λειτουργίας και η τιμολογιακή πολιτική…………………...25 3.1 Ανάλυση και κατηγοριοποίηση του κόστους…………………26 3.2 Η τιμολογιακή πολιτική των εναέριων μεταφορών…………...30 3.2.1 Είδη τιμολογιακών πολιτικών………………….32 3.2.2 Μέθοδοι τιμολόγησης………………………….33 3.2.3 Διαφορετικές κατηγορίες αεροπορικών τιμολογίων……………………………………...35 3.3 Yield management…………………………………………….37 Κεφάλαιο 4. Η αεροπορική αγορά και τμηματοποίηση της…………………………37 4.1 Κανονισμοί αεροπορικής αγοράς……………………………..39 4.2 Ζήτηση και προσφορά στην αγορά των αερομεταφορών…….42 4.3 Η τμηματοποίηση της αεροπορικής αγοράς…………………..47 4.4 Marketing στις αεροπορικές εταιρείες………………………...50 Συμπεράσματα………………………………………………………………………..51 Βιβλιογραφία…………………………………………………………………………54
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΙΔΗΣ- ΔΗΜΟΥ.pdfΑγαθαγγελίδης/ Δήμου, Πτυχιακή 331.47 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14248
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.