Management of aviation companies and market distribution in air transport (Bachelor thesis)

Αγαθαγγελίδης, Παναγιώτης/ Δήμου, Θεοδώρα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγαθαγγελίδης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.authorΔήμου, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2022-04-08T12:19:23Z-
dc.date.available2022-04-08T12:19:23Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14248-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2017 α.α. 8852el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑεροπορικές εταιρίεςel
dc.subjectΤμηματοποίησηel
dc.subjectΑγοράel
dc.subjectΑερομεταφορέςel
dc.subjectAirline companiesen
dc.subjectSegmentationen
dc.subjectMarketen
dc.subjectAir transporten
dc.titleΟ προγραμματισμός των αεροπορικών εταιριών και η τμηματοποίηση της αγοράς στις αερομεταφορέςel
dc.titleManagement of aviation companies and market distribution in air transporten
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΤμηματοποίηση αγοράςel
heal.classificationMarket segmentationen
heal.classificationAirlines--Personnel managementen
heal.classificationΑεροπορικές εταιρείες--Διαχείριση προσωπικούel
heal.classificationΑεροπορικές εταιρείες--Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.classificationAirlines--Managementen
heal.identifier.secondary8852-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2017-08-29-
heal.bibliographicCitationΑγαθαγγελίδης Παναγιώτης/ Δήμου Θεοδώρα, Ο προγραμματισμός των αεροπορικών εταιριών και η τμηματοποίηση της αγοράς στις αερομεταφορές, Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, 2017el
heal.abstractΗ διαχείριση και διοίκηση μίας αεροπορικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στην αεροπορική αγορά, αποτελεί σύνθετη και πολύπλοκη διαδικασία που εξαρτάται από πολλές και διαφορετικές παραμέτρους. Στο παρακάτω κείμενο καταγράφονται αρχικά τα χαρακτηριστικά στοιχεία και η οργανωτική δομή των αεροπορικών εταιρειών. Στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση της διαδικασίας διαχείρισης του δικτύου πτήσεων μιας αεροπορικής εταιρείας. Έπειτα γίνεται ανάλυση του κόστους που έχει η λειτουργία ενός αερομεταφορέα, καθώς και η εξήγηση της στρατηγικής που μπορεί να ακολουθήσει μια αεροπορική εταιρεία σχετικά με την τιμολογιακή της πολιτική. Τέλος καταγράφονται τα χαρακτηριστικά της αεροπορικής αγοράς, οι κανονισμοί που διέπουν το σύνολο αυτής καθώς και η διαδικασία τμηματοποίησης της από τις αεροπορικές εταιρείες.el
heal.abstractThe management and administration of an airline operating in the aviation market is a complex process that depends on many different parameters. In the following research, it is given the most common airline's characteristics as well as the structure of its organization. Then the flight management process of an airline is described. Additionally, the cost of an operating airline is analyzed, as well as the strategy that an airline can follow depending on its pricing policy. Finally, the characteristics of the aviation market are presented, the policies that govern it as well as the process of segmentation are recorded by the airlines.en
heal.tableOfContentsΠρόλογος………………………………………………………………………………i Πίνακας Περιεχομένων…………………………………………………………….….ii Κατάλογος Πινάκων………………………………………………………...……….iii Περίληψη…………………………………………………………………….………. iv Abstract……………………….……………………………………………………….v Εισαγωγή……………………………………………………………………………...1 Κεφάλαιο 1. Χαρακτηριστικά στοιχεία και οργανόγραμμα μιας αεροπορικής εταιρείας………………………………...……………………………………………..5 1.1 Ορισμός και νομικό πλαίσιο…………………...……………….5 1.2 Χαρακτηριστικά αεροπορικών εταιρειών………..……………..5 1.3 Οι τύποι των πτήσεων………………………………………......7 1.4 Είδη αεροπορικών εταιρειών…………………………………...8 1.5 Οργανωτική δομή και ανθρώπινο δυναμικό αεροπορικών εταιρειών………………………………………………………12 1.5.1 Αρχές οργάνωσης και διοίκησης……….………12 1.5.2 Οργάνωση και ευθύνες προσωπικού…………...13 1.5.3 Τμήματα ανθρωπίνου δυναμικού της αεροπορικής εταιρείας………………………………………..14 Κεφάλαιο 2. Διαχείριση δικτύου πτήσεων…………………………………...………16 2.1 Τύποι δικτύων…………………………………………………17 2.2 Code sharing & franchise……………………………………..19 2.3 Πρόγραμμα πτήσεων………………………………………….21 Κεφάλαιο 3. Το κόστος λειτουργίας και η τιμολογιακή πολιτική…………………...25 3.1 Ανάλυση και κατηγοριοποίηση του κόστους…………………26 3.2 Η τιμολογιακή πολιτική των εναέριων μεταφορών…………...30 3.2.1 Είδη τιμολογιακών πολιτικών………………….32 3.2.2 Μέθοδοι τιμολόγησης………………………….33 3.2.3 Διαφορετικές κατηγορίες αεροπορικών τιμολογίων……………………………………...35 3.3 Yield management…………………………………………….37 Κεφάλαιο 4. Η αεροπορική αγορά και τμηματοποίηση της…………………………37 4.1 Κανονισμοί αεροπορικής αγοράς……………………………..39 4.2 Ζήτηση και προσφορά στην αγορά των αερομεταφορών…….42 4.3 Η τμηματοποίηση της αεροπορικής αγοράς…………………..47 4.4 Marketing στις αεροπορικές εταιρείες………………………...50 Συμπεράσματα………………………………………………………………………..51 Βιβλιογραφία…………………………………………………………………………54el
heal.advisorNameΚασσιανίδης, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΚασσιανίδης, Παναγιώτηςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages57-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΙΔΗΣ- ΔΗΜΟΥ.pdfΑγαθαγγελίδης/ Δήμου, Πτυχιακή 331.47 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14248
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.