Εξακρίβωση των κυριότερων χαρακτηριστικών που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα μιας τηλεοπτικής διαφήμισης (Bachelor thesis)

Συναρέλλη, Σοφία/ Μπέης, Θωμάς


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣυναρέλλη, Σοφίαel
dc.contributor.authorΜπέης, Θωμάςel
dc.date.accessioned2022-03-31T13:04:20Z-
dc.date.available2022-03-31T13:04:20Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14193-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2017 α.α. 8832el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤηλεόρασηel
dc.subjectΤηλεοπτική διαφήμισηel
dc.subjectΈρευναel
dc.subjectTelevision advertisingen
dc.subjectResearchen
dc.subjectTelevisionen
dc.subjectΑποτελεσματικότητα τηλεοπτικής διαφήμισηςel
dc.subjectTelevision advertising effectivenessen
dc.titleΕξακρίβωση των κυριότερων χαρακτηριστικών που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα μιας τηλεοπτικής διαφήμισηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationTelevision advertisingen
heal.classificationΤηλεοπτική διαφήμισηel
heal.classificationTelevision advertising--Researchen
heal.classificationΤηλεοπτική διαφήμιση -- Έρευναel
heal.identifier.secondary8832-
heal.dateAvailable2022-03-31T13:05:20Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2017-07-11-
heal.bibliographicCitationΣυναρέλλη Σοφία/ Μπέης Θωμάς, Εξακρίβωση των κυριότερων χαρακτηριστικών που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα μιας τηλεοπτικής διαφήμισης, Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, 2017el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία, έχει σκοπό να μελετήσει τα χαρακτηριστικά μιας τηλεοπτικής διαφήμισης, που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητά της. Αυτό το πετυχαίνει με συνδυασμό δευτερογενούς και πρωτογενούς έρευνας. Η δευτερογενής έρευνα αναφέρει κάποια γενικά στοιχεία της διαφήμισης, ενώ απαριθμεί και αναλύει κάποια χαρακτηριστικά της τηλεοπτικής διαφήμισης, τα οποία είναι: το συγκινησιακό στοιχείο, τα στερεότυπα, το σλόγκαν, η χρήση δημοφιλούς προσώπου, το λογότυπο, η μουσική, η δράση-πλοκή, το χιούμορ και το δράμα. Ακόμα, δίνει στοιχεία για την αποτελεσματικότητα μιας διαφήμισης και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να μετρηθεί. Η πρωτογενή έρευνα, που είχε σκοπό τη δημιουργία ενός πληροφοριακού συστήματος που να βοηθά το διαφημιστή στη δημιουργία μιας νέας τηλεοπτικής διαφήμισης, πραγματοποιήθηκε δείχνοντας σε 100 ανθρώπους 5 διαφημίσεις και βάζοντάς τους να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο για την κάθε μία από αυτή. Οι ερευνητές συνδύασαν τα αποτελέσματα αυτών των ερωτηματολογίων, με τις αντικειμενικές απαντήσεις που έδωσαν οι ίδιοι σε ένα ερωτηματολόγιο που έθετε τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά των συγκεκριμένων 5 διαφημίσεων. Τα αποτελέσματα, αναλύθηκαν στο πρόγραμμα MAD, και έβγαλαν κάποια πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα για τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια τηλεοπτική διαφήμιση, ώστε να είναι αποτελεσματική, όπως π.χ. ότι όταν μία διαφήμιση δεν έχει ούτε χιούμορ ούτε δράμα δεν αρέσει στο κοινό και δεν πετυχαίνει σύνδεση με το προϊόν/υπηρεσία που διαφημίζεται κ.α.el
heal.advisorNameΣταλίδης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣταλίδης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages54-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΠΕΗΣ-ΣΥΝΑΡΕΛΗ.pdfΣυναρέλλη/ Μπέης, Πτυχιακή 635.77 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14193
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.