Μάρκες και διαδίκτυο: Τι είναι μάρκα, πως οικοδομείται η άξια της, ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας και των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης στην οικοδόμηση και ενδυνάμωση μιας μάρκας. (Bachelor thesis)

Πασχαλίδου, Αναστασία


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Keywords: Μάρκες;Διαδίκτυο;Σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης;Marketing;Branding;Brands;Social Network
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2019 (α/α 10793)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13908
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13908
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.