Ηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό-διαδικτυακό μάρκετινγκ, μορφές διαφήμισης και τρόποι εμπορίας λογισμικού μέσω διαδικτύου (Bachelor thesis)

Συμεωνίδης, Ιωάννης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣυμεωνίδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2022-02-07T15:18:54Z-
dc.date.available2022-02-07T15:18:54Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13902-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2019 (α/α 10799)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρεινel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subjectΜορφές διαφήμισηςel
dc.subjectΤρόποι εμπορίας λογισμικού μέσω διαδικτύουel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.titleΗλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό-διαδικτυακό μάρκετινγκ, μορφές διαφήμισης και τρόποι εμπορίας λογισμικού μέσω διαδικτύουel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10799-
heal.dateAvailable2022-02-07T15:19:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.el
heal.publicationDate2019-06-26-
heal.bibliographicCitationΣυμεωνίδης, Ι. (2019). Ηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό-διαδικτυακό μάρκετινγκ, μορφές διαφήμισης και τρόποι εμπορίας λογισμικού μέσω διαδικτύου (Πτυχιακή εργασία). Αλέξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣκοπός αυτής της μελέτης είναι να αναλύσει το παραδοσιακό μάρκετινγκ και να εμβαθύνει στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Μέσα από την σύγκριση τους θα προκύψει η απάντηση στο ερώτημα αν το διαδικτυακό μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει μοναδικό εργαλείο για την επιχείρηση ή συμπληρωματικό για το παραδοσιακό. Στην συνέχεια αναλύεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα οφέλη του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Μελετώνται επίσης εις βάθος το ηλεκτρονικό επιχειρείν, τα προαπαιτούμενα που πρέπει να διαθέτει μια επιχείρηση για να δραστηριοποιηθεί στο διαδίκτυο και τα μοντέλα ηλεκτρονικού επιχειρείν που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις. Έπειτα αναπτύσσονται τα στάδια της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου και τα πλεονεκτήματα που αυτή προσφέρει καθώς και τα μειονεκτήματα που έχει έναντι της στρατηγικής του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Παρακάτω μελετάται η διαφήμιση, οι τρόποι διαφήμισης που εφαρμόζονται και οι μορφές που μπορεί να έχει η διαφήμιση στο διαδίκτυο. Εν συνεχεία αναπτύσσεται διεξοδικά η εμπορία λογισμικού μέσω διαδικτύου και συγκεκριμένα δίνεται βάση στο μοντέλο free to play. Ακολουθούν το μέλλον του διαδικτυακού μάρκετινγκ, οι προβλέψεις και οι κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσει. Τέλος, εξάγονται τα συμπεράσματα όλων όσων μελετήθηκαν παραπάνω.el
heal.advisorNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.committeeMemberNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages62-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Simeonides_Ioannis.pdf666.24 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13902
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.